728 x 90

نکوهش آخوندهای ذلیل و پیروزی انسانهای بزرگوار - به‌قلم دکتر محمد الموسوی

گردهمایی ایران آزاد - ۲۰۲۳
گردهمایی ایران آزاد - ۲۰۲۳

سایت لوانت در لندن روز چهارشنبه ۱۴تیر در مقاله‌ای به قلم محمد الموسوی با اشاره به برگزاری کهکشان بزرگ مقاومت ایران در پاریس نوشت: خیلی زود امیدهای آخوندهایی که فکر می‌کردند سازمان مجاهدین خلق در اشرف و در پاریس را به چنگ آورده‌اند، به ناامیدی تبدیل شد و دیروز مقاومت ایران و سازمان محوری آن یعنی سازمان مجاهدین خلق یک کنفرانس عظیم جهانی برگزار کرد... . که در آن صدها تن از رهبران جهان و پارلمانترها و وکلا و حقوقدانان بزرگ از سراسر جهان و شخصیت‌های برجسته بین‌المللی از چند قاره شرکت داشتند و همه آنها در محکوم کردن سیاست مماشات و دلجویی از رژیم آخوندی اتفاق‌نظر داشتند.
مقاله در ادامه با اشاره بر ارزشهای مورد تأکید مجاهدین خلق در مبارزه اشان بر علیه آخوندهای حاکم بر ایران می‌نویسد: تضاد بین سازمان مجاهدین خلق ایران و رژیم دیکتاتوری شاه از یک‌طرف و دیکتاتوری حکومت آخوندی از طرف دیگر یک تضاد سیاسی برای دستیابی به قدرت یا منافع نبوده و نیست، بلکه این تضاد مبتنی بر هویت و ارزش‌های راستین انسانی و شیوه‌های زندگی خلایقی است که خدا آنها را آزاد آفریده و این رژیم‌ها آنها را در خدمت یک گروه فاسد که افراد هوسران و باطل بر آن حکومت می‌کنند بکار گرفته‌اند.
نویسنده مقاله در ادامه با اشاره به پروژه سیاسی سازمان مجاهدین می‌نویسد پروژه سیاسی سازمان مجاهدین خلق پروژه‌یی برای زدودن زنگارها از روی ایدئولوژی و برطرف کردن ویرانی و فساد و تباهی‌هایی می‌باشد که به جامعه وارد شده است. در واقع سازمان مجاهدین برای اصلاح سیستم‌های روابط بین‌المللی کشورش در راستای احترام به اصول قانون بین‌الملل و روابط مستحکم بر پایه احترام متقابل و منافع مشترک بین کشورها و ملتها و برپایی یک حکومت سکولار با جدایی دین از دولت تلاش می‌کند امری که زمینه‌ساز ثبات اجتماعی بر اساس همزیستی در چهارچوب قوانین عادلانه می‌باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09306925-2d6e-424b-be80-1bb1f0ad7a4d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات