728 x 90

نوربرت روتگن، عضو پارلمان آلمان: آنچه در ایران تجربه می‌کنیم یک انقلاب است

نوربرت روتگن، عضو پارلمان آلمان
نوربرت روتگن، عضو پارلمان آلمان

توئیتر نوربرت روتگن، عضو کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان از حزب دمکرات مسیحی CDU روز گذشته ۲۶آذر در سخنان خود در تظاهرات ایرانیان در بن در حمایت از قیام سراسری مردم ایران گفت: این یک انقلاب است در جهت وضعیت بهتر. یک انقلاب برای آزادی است. انقلابی برای کرامت است.

نوربرت روتگن گفت: مهم است که مردم ایران را که این‌قدر شجاعانه می‌جنگند، تنها نگذاریم. به همین دلیل دیروز در بن گردهم آمدیم. به نشانه همبستگی ما در یک موقعیت تاریخی: زیرا آنچه در ایران تجربه می‌کنیم یک انقلاب است. اکنون موضوع به همه چیز مربوط می‌شود!

کلیپ سخنرانی آقای روتگن در بن: این احساس را همه ما داریم که این وقایع فقط اعتراضات نیستند که البته اعتراضات زیادی برگزار شده است. هم‌اکنون موقعیت تاریخی یک انقلاب در ایران به‌وجود آمده است. الآن یک موقعیت انقلابی است [حضار تشویق می‌کنند]. و این یک انقلاب است در جهت وضعیت بهتر. یک انقلاب برای آزادی است. انقلابی برای کرامت است... . .

به همین دلیل در ایران موضوع همه چیز است. این برای ایرانیان مهمترین چیز است. اما برای کل منطقه تعیین‌کننده است. برای توسعه اسلام نیز تعیین‌کننده است. برای ما در اروپا هم تعیین‌کننده است که این انقلاب موفق شود. موضوع همه چیز است. من فکر می‌کنم رژیم مردد است چون می‌داند که برای آن هم موضوع همه چیز است. یعنی موضوع این است که آنها قدرت را از دست می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f19936eb-4105-4b9e-9a07-82c232b689f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات