728 x 90

ضرب و شتم و پرتاب گاز اشک‌آور در تجمع اعتراضی کارنامه سبزها در نهمین روز - پیام خانم سهیلا صادق

تجمع اعتراضی کارنامه سبزها در تهران مقابل آموزش و پرورش - ۲۱شهریور۱۴۰۰
تجمع اعتراضی کارنامه سبزها در تهران مقابل آموزش و پرورش - ۲۱شهریور۱۴۰۰

صبح امروز ۲۱شهریور فرهنگیان کارنامه سبز برای هشتمین روز، در برابر وزارت آموزش و پرورش رژیم تجمع کردند و نسبت به بیکاری و پایمال شدن حقوق‌شان اعتراض کردند.

بنابر گزارشهای دریافتی نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی با پرتاب گاز اشک‌‌آور اقدام به پراکندن معترضین کردند که با مقاومت فرهنگیان کارنامه سبز روبرو شدند.

کارنامه سبزهای ۹۹ هم‌چنین شعار می‌دادند:

این ماه ماه خون است مافیا سرنگون است
هیهات!هیهات مناالذله
کارنامه سبز داد بزن حق تو فریاد بزن

سکوت فایده نداره کارنامه سبز بیکاره

 

تعدادی از این تجمع‌کنندگان که از شهرهای مختلف کشور به تهران آمده‌اند تحصنهای شبانه نیز دارند و طول شب را نیز در همان محل مقابل وزارتخانه رژیم سپری می‌کنند. این تجمع‌کنندگان خواهان استخدام در آموزش و پرورش هستند.

کارنامه سبزها در اعتراض به عدم تحقق مطالبات‌شان از سال گذشته تاکنون تجمع‌های اعتراضی متعددی را برگزار کرده‌اند اما تاکنون به مشکلات‌شان رسیدگی نشده است.

 

خانم سهیلا صادق مسئول کمیسیون آموزش و پرورش شورای ملی مقاومت ایران: درود به معلمان آزاده که با تحصن و پایداری، رژیم آخوندها را به ستوه آورده‌اند. ننگ و نفرت بر این رژیم که پاسخ مردمی را که خواستار حقوق حداقل‌شان هستند با گاز اشک‌آور و ضرب‌وشتم می‌دهد. تا نظام ننگین ولایت فقیه بر سرکار است فقر و بیکاری و تورم ادامه دارد. تنها راه خیزش و قیام است

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0df14b6-e785-4f05-82fc-9128a094b28d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات