728 x 90

نمک بر زخم داغداران

در حالی که خامنه‌ای نان سفره‌های خالی مردم را خرج نمایش سوگواری و تعزیه گردانی از یک پاسدار جنایتکار می‌کند، معاون پلید قضاییه رژیم در کمال وقاحت قتل فجیع ۱۷۶انسان در آسمان را حادثه‌ای عادی توصیف کرد.

آخوند هادی صادقی، معاون قضاییه آخوندی در امام‌زاده گرگان ـ ۲۵دی ۹۸: «در شرایط جنگی کشتن توسط خودی طبیعی است همان‌طور که دوران دفاع مقدس هم این موضوع اتفاق افتاد».

سوگواری مردم سنندج بر سر مزار جانباختگان جنایت سپاه پاسداران ـ ۲۶دی ۹۸: «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر»!

اما تیرخلاص را به خانواده‌های داغدار، پاسدار جنایتکاری زد که فاجعه جانگداز مرگ مسافران را در برابر هلاکت سلیمانی هیچ دانست.

تلویزیون رژیم - پاسدار نادر طالب‌زاده، کارگردان و از مدیران مرکز تحقیقات سینمای رژیم آخوندی: «از این اتفاقات ده تا دیگه هم بیافته در مقابل اون اتفاق اصلی که هستش هیچه. اینم مثل همونه دیگه، شما مثلا یه حادثه‌یی پیش میاد یه هواپیمایی می‌خوره به کوه».

می‌گوید اگر ۱۰بار هم به مسافران در آسمان شلیک کردیم نباید تصویر و صحنه اصلی را گم کنیم.

پاسدار نادر طالب زاده، کارگردان و از مدیران مرکز تحقیقات سینمای رژیم آخوندی: «لذا صحنه رو گم نکنیم قاطی پاتی نکنیم حالا ۴نفر جمع شدن و میگن چه و چه و اینها، از این موضوع عبور خواهیم کرد. حواسمون باشه که تصویر بزرگ‌تر و واقعی رو فراموش نکنیم».

این‌ نمونه‌ها در نظام جنایتکاران جدید نیست.

روزنامه حکومتی اعتماد ۲۶آذر ۹۸: «از رحمانی فضلی سؤال شد آیا امکان تیراندازی، دست‌کم به‌ پا یا کمر به پایین وجود نداشته، وزیر کشور هم در پاسخ عنوان کرد که شلیک به‌ پا هم انجام شده بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78e59e60-c401-4376-9f74-ce26521cd3ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات