728 x 90

نمایندگان کنگره آمریکا حمله پهپادی حوثیهای وابسته به رژیم ایران به اسراییل را محکوم کردند

تصاویری از حمله پهپادی به اسرائیل - عکس از نیویورک تایمز
تصاویری از حمله پهپادی به اسرائیل - عکس از نیویورک تایمز

جکی روزن عضو سنای آمریکا در حساب ایکس خود نوشت: حمله مرگبار حوثی‌های مورد حمایت رژیم ایران به اسراییل یادآوری تلخ است که حوثی‌ها یک سازمان تروریستی هستند که توسط رژیم ایران تغذیه می‌شوند.

ریچی تورس نماینده کنگره آمریکا: حوثی‌ها، یک سازمان تروریستی مستقر در یمن و تحت حمایت رژیم ایران، مسئولیت حمله پهپادی به تل آویو را برعهده گرفته‌اند. پیام حوثی‌ها، یک نماینده نیابتی رژیم ایران که به پهپادهای این رژیم مسلح است، واضح‌تر نمی‌توانست باشد: زمان آن فرا رسیده است که وزارت‌خارجه آمریکا حوثی‌ها را به‌عنوان "سازمان تروریستی خارجی" معرفی کند.

جرد مسکوویتز، نماینده کنگره آمریکا: حمله پهپادی حوثیها به تل آویو در نزدیکی کنسولگری آمریکا غیرقابل قبول و بی‌سابقه است. من به کار خود برای پاسخگویی به این گروه تروریستی و رژیم ایران که به آنها کمک مالی می‌کند ادامه خواهم داد.

هم‌چنین مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا در حساب ایکس خود نوشت: حوثیها باید سرکوب شوند و رژیم آخوندها ورشکسته شود. در عوض، امروز آنها ثروتمند و قدرتمند هستند و می‌توانند به غیرنظامیان بی‌گناه حمله کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50a2d5ae-86ef-4851-8930-8ae63f72fe0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات