728 x 90

نمایندگان پارلمان اروپا در سالگرد قیام ۱۴۰۱ خواستار اعمال قاطعیت علیه رژیم آخوندی شدند

پارلمان اروپا
پارلمان اروپا

نمایندگان پارلمان اروپا در اجلاس عمومی پارلمان که روز سه‌شنبه ۲۱شهریور در مورد اولین سالگرد قیام برگزار شد، ضمن حمایت از مردم ایران خواستار اعمال قاطعیت علیه رژیم آخوندی شدند.
مارکو کمپومونوسی نماینده پارلمان اروپا: سرکوب اقلیتهای قومی و مذهبی و حمایت از تروریسم در ایران ادامه دارد. شاهد حداقل ۵۱۰ اعدام بوده‌ایم. اروپایی‌ها برای باج‌گیری دستگیر می‌شوند اما در ازای آن به تروریستها انعام داده می‌شود
ایرابل ویسلر عضو پارلمان اروپا: یک سال بعد از قیام، این رژیم هم‌چنان به سرکوب ادامه می‌دهد. با نزدیک شدن به سالگرد قیام شاهد افزایش خشونت هستیم. ما می‌خواهیم همبستگی خود را با مردم ایران ابراز کنیم. این مردم در برابر ظلم رژیم ایران، شجاعت بسیار زیادی از خود نشان داده‌اند. نبردی که شما می‌کنید نبرد ما نیز هست.
آنتونیو لوپز ایستوریز وایت نماینده پارلمان اروپا: رژیم ایران از تروریسم در سراسر جهان از جمله در اروپا حمایت می‌کند. سکوت کر کننده اروپا هم‌چنان ادامه دارد. امیدوارم دولتهای اروپایی یک بار برای همیشه بفهمند که ما نمی‌توانیم در برابر رژیم ایران سر خم کنیم.
خانم فرانسس فیتزجرالد نماینده پارلمان اروپا: در سال ۱۴۰۱، بیست و چهار زن در سراسر جهان اعدام شدند. ۱۶ نفر از آنها در ایران اعدام شدند. ما باید نشان دهیم که از آرمان زنان ایرانی حمایت می‌کنیم و آنها در مبارزه برای برابری تنها نیستند.
گی فرهوفشتات نماینده پارلمان اروپا: سیاست و استراتژی اروپا در قبال رژیم ایران صرفاً نمادین است و ربطی به‌متوقف کردن این رژیم ندارد. سپاه پاسداران هنوز به‌عنوان یک سازمان تروریستی شناخته نشده. این رژیم قاتلان و جنایتکاران است و ما باید با آنها واقعاً برخورد قاطعی بکنیم.
آنا فوتیگا نماینده پارلمان اروپا: سیاست نزدیکی با رژیم ایران پس از امضای برجام نتایج مثبتی به‌همراه نداشت. برعکس، رژیم آخوندها را جسورتر کرد و مردم را تحت انقیاد بیشتری در آورد. ما باید موضع قاطع تری در قبال رژیم ایران اتخاذ کنیم.
آنا بونفریسکو نماینده پارلمان اروپا: ما تحریم‌هایی علیه رژیم ایران اعمال کردیم اما سپاه پاسداران هنوز در لیست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا قرار نگرفته است. شما از یک‌سو زنان ایرانی، مردم ایران و مقاومت ایران را دارید. از سوی دیگر، با رژیم آخوندها مواجه هستید که مرگ و سرکوب را تحمیل می‌کند و فقط بر مبنای نتایج است که می‌توان دید آیا ما در سمت درست تاریخ قرار گرفته‌ایم یا خیر.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/800ef194-82d4-4f53-a998-ceecdf3597b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات