728 x 90

راضی نورالله یف نماینده مجلس جمهوری آذربایجان: رژیم ایران شرکت من در کنفرانس ایران آزاد ۲۰۲۳ در پاریس را محکوم کرد

رضی نورالله یف نماینده مجلس و رهبر حزب جبهه ملی و نامزد ریاست جمهوری۲۰۱۸، جمهوری آذربایجان
رضی نورالله یف نماینده مجلس و رهبر حزب جبهه ملی و نامزد ریاست جمهوری۲۰۱۸، جمهوری آذربایجان

رضی نورالله یف نماینده مجلس و رهبر حزب جبهه ملی و نامزد ریاست جمهوری۲۰۱۸، جمهوری آذربایجان در پیام توئیتری خود نوشت: رژیم ایران شرکت من در کنفرانس ایران آزاد ۲۰۲۳ در پاریس را محکوم کرد.

آنها فکر می‌کنند که اگر من از مریم رجوی حمایت کنم یک حامی تروریسم هستم. هزاران تن از سیاستمداران مشهور جهان در آنجا حضور داشتند که ایران را به‌خاطر حملات تروریستی محکوم کردند.

در مورد حمله تروریستی به سفارت آذربایجان که ۱ کشته و ۲ زخمی بر جای گذاشت چطور؟

چه کسی اقدام به ترور یک نماینده مجلس کرد؟

چه کسی مردم بی‌گناهی را که ابراز نارضایتی می‌کنند می‌کشد؟

تروریست کیست؟

 

 

راضی نورالله‌ اف- نمایندهٔ پارلمان جمهوری آذربایجان - کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۲-اجلاس جهانی ایران آزاد –۲ژوئیه ۲۰۲۳-۱۱تیر۱۴۰۲

همه دوستان عزیز همه شرکت‌کنندگان عزیز مریم رجوی گرامی و همه مبارزان آزادی ایران

آذربایجان یکی از کشورهایی است که از حملات تروریستی آسیب دیده است در ۱۸ژانویه امسال سفارت آذربایجان با یک حمله تروریستی مواجه شد که ۱کشته و دو مجروح بر جای گذاشت و از آن زمان سفارت ما در ایران تعطیل شد.

در داخل ایران می‌بینیم که فساد حکومتی، سرکوب و غارت موجب فقر و محرومیت شدید مردم شده است.

در حالی که ایران یک کشور ثروتمند است به همین دلیل ما شاهید قیام‌های پی‌درپی مردم ایران برای نجات کشورشان از این وضعیت هستیم مردم ایران خواهان یک جمهوری دموکراتیک در ایران هستند این به نفع مردم ایران و همه کشورهای منطقه است خوشبختانه شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب خانم مریم رجوی منادی آزادی در ایران هستند.

همزیستی مسالمت‌آمیز با همه همسایگان ایران و کشورهای منطقه، آلترناتیو برای رژیم آخوندها است و ما از این آلترناتیو حمایت می‌کنیم برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی تضمین کننده استقرار یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت برای مردم ایران و حقوق برابر برای همه آحاد ملت ایران بدون توجه به تعلقات ملی و اعتقادات مذهبی است و به صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز با همه کشورهای منطقه فراخوان می‌دهد واضح است که این برنامه بسیار مترقی در حال حاضر مورد حمایت اکثریت نمایندگان پارلمان بسیاری از کشورهای جهان از جمله آذربایجان است.

آلترناتیو شورای ملی مقاومت و برنامه خانم مریم رجوی روابط نزدیک بین همه ملتها را تضمین خواهد کرد ما در آذربایجان از شما حمایت می‌کنیم.

و می‌دانیم که وقتی باور، ایمان و اشتیاق وجود داشته باشد نتایج حاصل خواهد شد و آن چه دیروز و امروز دیدم مرا بسیار شگفت‌زده کرد چیزی که مرا شگفت‌زده کرد باور و ایمانی است که در چشمان شما وجود دارد در نبردتان، در مبارزه‌تان وقتی مبارزه و ایمان وجود داشته باشد پیروزی محقق خواهد شد و پیروزی از آن شماست به شما تبریک می‌گویم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cd2c3fb-0e23-4ee5-b197-16f6d4517560"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات