728 x 90

نماینده مجلس انگلستان: حفظ سپاه پاسداران در لیست تروریستی به مردم ایران امید می‌دهد

دیوید آلتون نماینده مجلس انگلستان
دیوید آلتون نماینده مجلس انگلستان

دیوید آلتون، نماینده مجلس اعیان انگلستان طی سخنانی گفت: در شرایطی که مردم ایران به خیابان‌ها آمده‌اند و برای براندازی رژیم ایران از جان مایه می‌گذارند، حفظ سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی نه تنها در راستای منافع امنیتی غرب است، بلکه به مردم ایران نیز امید می‌دهد.
وبگاه کریتیک روز جمعه ۱۳خرداد با چاپ مقاله‌ای به قلم دیوید آلتون نوشت: طی دو هفته اخیر ایران عرصه اعتراضات ضدحکومتی بوده است. در این شرایط قابل پیش‌بینی بود که سپاه پاسداران با سرکوب وحشیانه و کشتار معترضان واکنش نشان دهد. در آبان ۹۸، آخرین باری که تظاهراتی در این سطح انجام شد، سپاه اینترنت را قطع و ۱۵۰۰نفر را کشتار کرد.
جامعه بین‌المللی تا به امروز از بازخواست عاملان آن کشتار خودداری کرده و بر این اساس خطر تکرار تاریخ تحت شرایط کنونی وجود دارد. حتی بدتر از آن، کمابیش از جهات مختلف پیشنهاداتی به کاخ‌سفید می‌شود مبنی بر این‌که سپاه پاسداران، که عامل اصلی کشتار سال ۹۸ بود، را به هوای احیای توافق برجام از فهرست سازمانهای تروریستی خارجی آمریکا حذف کند.
آشکار است که اولویت رژیم ایران احیای توافق اتمی برای لغو تحریم‌ها نیست، بلکه باز گذاشتن دست نهادهای سرکوبگر خود هم‌چون سپاه پاسداران است.
دولت آمریکا باید یک بار برای همیشه آب پاکی را روی دست رژیم ایران بریزد و اعلام کند که سپاه در فهرست تروریستی خواهد ماند. چنین کاری یک پیام حمایتی قاطع و به موقع به مردم ایران، که همیشه قربانیان اصلی وحشی‌گری سپاه پاسداران این رژیم بوده‌اند، می‌فرستد، و روحیه تظاهر کنندگان شجاعی که هر روز با ایستادگی در برابر رژیم آخوندها جان خود را به خطر می‌اندازند را تقویت می‌کند.
وی در پایان این مقاله نتیجه‌گیری می‌کند از اواخر سال۹۷ به‌طور فزاینده‌یی مشخص شده است که اکثریت قریب به اتفاق جمعیت ایران مشتاقانه خواهان تغییر رژیم در این کشور هستند و حتی حاضرند جان خود را برای این هدف به خطر بیندازند. و دست رد زدن به سینه سپاه، هم به مردم ایران کمک می‌کند و هم در خدمت امنیت غرب است. (العربیه ۱۳خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8ddaa02-842c-4acd-b69f-eca2c60bcb47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات