728 x 90

نماینده مجلس ارتجاع : پاسخ قانع کننده‌ای به خانواده‌های داغدار جمعه‌های خونین زاهدان و خاش داده نشده است

جمعه  خونین زاهدان
جمعه خونین زاهدان

اسماعیل حسین زهی عضو مجلس ارتجاع روز ۲۹مرداد در وحشت از اوج‌گیری قیام مردم در استان سیستان و بلوچستان گفت: «جلسات متعدد من و همکارانم با مسئولان استانی و کشوری تاکنون هیچ‌گونه پاسخ قانع کننده‌ای به خانواده‌های داغدار جمعه‌های خونین زاهدان و خاش در راستای مجازات عاملان این فاجعه انسانی و حقوق آنان داده نشده است چنین رفتاری از مقامات پاسخگو فقط و فقط باعث شکاف عمیق بین مردم و دولت خواهد شد و نظم اجتماعی را از بین خواهد برد».

«جناب آقای رئیسی نه تنها دولت تاریخ هستید که مرغ را به پرواز در آوردی تا جایی که مرغ از سفره‌های مردم پر کشید و قیمتش به افلاک رسید. سفره‌های مردم روزبه‌روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود. فقر و گرسنگی در ایران پر از ثروت و نعمت بیداد می‌کند و موج ناامیدی سراسر کشور را فراگرفته» (رادیو فرهنگ رژیم ۲۹مرداد)

 

 لازم به یادآوری است در جمعه خونین زاهدان ۸مهر ۱۴۰۱ درگیریهای بین مردم معترض زاهدان و نیروی سرکوبگر  انتظامی در جریان قیام سراسری مردم ایران درگرفت در این درگیری  بیش از ۱۲۰تن از مردم زاهدان به‌شهادت رسیدند. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa8009a7-6261-4e9a-a453-42b4ad1917af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات