728 x 90

نماینده فرانسه در مجمع عمومی ملل متحد: رژیم ایران هرگز نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند

نماینده فرانسه در مجمع عمومی ملل متحد
نماینده فرانسه در مجمع عمومی ملل متحد

در جلسه کمیته اول مجمع عمومی ملل متحد، نمایندگان فرانسه، سوئیس و سنگاپور نسبت به نقض برجام توسط رژیم آخوندی هشدار دادند.

نماینده فرانسه ضمن حمایت از برجام گفت:‌ «فرانسه از رژیم ایران می‌خواهد این توافقنامه را کاملاً رعایت کند و اقداماتی را که با تعهداتش مغایرت دارد به نقطه اول برگرداند. هدف ما همان هدف قبلی است: رژیم ایران هرگز نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند».

 

نماینده فرانسه در مجمع عمومی افزود: «ما معتقدیم که مذاکرات عمیق‌تری نیاز است نه فقط در رابطه با محدودیتهای طولانی‌مدت برنامه هسته‌ای رژیم ایران بلکه در رابطه با مسئله موشکهای آن‌که نقض قطعنامه‌های ذیربط شورای امنیت ملل ‌متحد است».

 

فلیکس باومن نماینده سوئیس گفت: «ما از گامهایی که رژیم ایران برای ارتقاء قابلیتهای هسته‌ای خود برداشته، نگرانیم. این امر توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید شد و ما بر همکاری کامل با آژانس توسط رژیم ایران تأکید می‌کنیم. وی رژیم آخوندی را از نقض برجام برحذر داشت».

 

هم‌چنین نماینده سنگاپور گفت: «ما به رژیم ایران فراخوان می‌دهیم که به انجام تعهداتش بر اساس برجام و پروتکل الحاقی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایبند باشد».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90c83882-2ac0-42e0-ba52-ba0ee1a0d793"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات