728 x 90

نمایشگرهای فرودگاه تبریز هک شدند

نمایشگرهای فرودگاه تبریز هک شدند
نمایشگرهای فرودگاه تبریز هک شدند

دویچه وله آلمان ۱۷خرداد۹۷:

سیستم نمایشگرهای فرودگاه تبریز چهارشنبه ۱۶خرداد هک شد. هکرها پیام‌هایی در حمایت از اعتراضها در ایران بر نمایشگرهای فرودگاه منتشر کردند.

مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا تأیید کرده است که نمایشگرهای فرودگاه تبریز چهارشنبه شب (۱۶خرداد) ساعت ۳۰: ۲۱برای مدتی از کنترل خارج شدند.

علی راستگو، فرماندار رژیم در تبریز نیز اعلام کرد موضوع هک نمایشگرهای فرودگاه بین‌المللی مدنی تبریز با جدیت در حال بررسی است.

تصاویری که از نمایشگرهای هک شده فرودگاه تبریز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان‌دهنده پیام‌هایی بر روی مانیتورهای این فرودگاه با استفاده از هشتگ های #اعتصاب_سراسری و #اعتصاب_کامیون_داران است.

هکرها که "گروه تپندگان" خود را معرفی کرده اند گفته‌اند:  "دو هفته پس از هک کردن نمایشگرهای فرودگاه مشهد "در یک اقدام اعتراض آمیز دیگر بر سیستم‌های کامپیوتری فرودگاه تبریز مسلط شدیم."

در پیام آنها آمده است:

"مسئولان فرودگاه مجبور به خاموش کردن تمام مانیتورهای فرودگاه برای مدت طولانی شدند. دیگر صدایمان را در گلو خفه نخواهند کرد و ما به این اقدامات ادامه خواهیم داد."

 

 

هک کردن نمایشگرهای مشهد

هنگام هک کردن نمایشگرهای فرودگاه بین‌المللی مشهد در دو هفته قبل تصاویری از اعتراض های دیماه سال پیش روی تابلوها و تلویزیونهای تبلیغاتی فرودگاه مشاهده شد.

فرمانداری رژیم در مشهد ضمن تأیید این خبر گفته بود که نهادهای مسئول در حال تلاش برای شناسایی هکرهای فرودگاه مشهد هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14d28074-95a7-482d-b7cf-7c573ae25354"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات