728 x 90

ایران : حقوق بشر قتل عام شده

نمایشگاه و کنفرانس در شهرداری منطقه ۱پاریس با حضور منتخبان فرانسوی و مدافعان حقوق‌بشر

تصاویری از نمایشگاه قتل عام شدگان در شهرداری منطقه یک پاریس - آرشیو
تصاویری از نمایشگاه قتل عام شدگان در شهرداری منطقه یک پاریس - آرشیو

گرامی‌داشت شهیدان سربه‌دار و سرفراز آزادی در قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷

 

فراخوان به محاکمه سران رژیم و آمران و عاملان جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی مجاهدین در زندانها به حکم خمینی جلاد

 

روز جمعه یک کنفرانس و نمایشگاه در شهرداری منطقه یک پاریس، به‌ مناسبت سی و یکمین سالگرد قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی برگزار شد. طی آن شرکت‌کنندگان ضمن حمایت از جنبش‌دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷، به یک تحقیق بین‌المللی درباره قتل‌عام زندانیان سیاسی و محاکمه سران حاکمیت پلید آخوندی و مسئولان جنایت علیه بشریت از جمله خامنه‌ای و آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، رئیس خون‌آشام قضاییه ولایت‌فقیه و دژخیمانی چون پورمحمدی و علیرضا آوایی وزیر دادگستری در کابینه آخوند روحانی فراخوان دادند.

 

در ورودی شهرداری منطقه ۱ پاریس بنر بزرگی درباره قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷نصب شده بود. و نمایشگاهی در گرامی‌داشت خاطره شهیدان سرفراز و سربه‌دار در قتل‌عام وحشیانه ۶۷برگزا شد:

شامل تصاویر و اسامی مشخصات شماری از شهیدان،

عکسهای گورهای دستجعی در شهرهای مختلف،

اسناد و مدارک مربوط به‌قتل‌عام زندانیان سیاسی از جمله فرمان خمینی ملعون برای قتل‌عام و نسل‌کشی مجاهدین به‌خاطر ایستادگی بر آرمان و مواضعشان در زندانهای سراسر ایران،

و همچنین اعترافهای سران رژیم به ارتکاب جنایت علیه بشریت، تصاویر و مشخصات اعضای هیأت مرگ خمینی در تهران و شهرهای مختلف ایران.

شماری از شهرداران فرانسوی، و شخصیتهای سیاسی و همچنین گروههایی از شهروندان فرانسوی قسمتهای مختلف این نمایشگاه را بازدید و دفتر یادبود شهیدان قتل‌عام ۶۷را امضاء کردند.

در این جلسه پیام مریم رجوی به این کنفرانس به‌صورت مستقیم پخش شد.

 

شهرداران و شخصیت‌های فرانسوی و بین‌المللی در سخنرانی‌های خود ضمن محکوم کردن قتل‌عام ۶۷، به‌عنوان جنایت علیه بشریت، بر حمایت خود از مقاومت سازمان‌یافتهٔ مردم ایران برای استقرار آزادی و حاکمیت مردمی در ایران تأکید کردند و به حسابرسی از دیکتاتوری آخوندی به‌خاطر موج اعدامها و نقض وحشیانهٔ حقوق‌بشر در داخل و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی و باجگیری و محاکمه سران رژیم آخوندی به‌خاطر دست داشتن در جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی مجاهدین فراخوان دادند.

گزارشهای مشروح این کنفرانس و نمایشگاه در روزهای آینده در سایت مجاهد منتشر خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ab2198c-2474-41ed-a087-6998e516f396"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات