728 x 90

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا + فیلم

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا
نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا

به‌مناسبت دویستمین روز قیام مردم ایران نمایشگاهی از عکسهای شهدای قیام، شامل جوانان و زنان، در ساختمان هارت در سنای آمریکا به نمایش گذاشته شد. 

در این نمایشگاه خانم شیرین نریمان از زندانیان سیاسی سابق هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران، دکتر زهرا صادقپور، از خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی مجاهدین و خانم بتول زمانی مسئول جامعه ایرانیان ایالت جورجیا سخنانی ایراد کردند.

روز چهارشنبه ۱۲ آوریل۲۰۲۳، نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا برگزار شد.

این نمایشگاه به‌مناسبت دویستمین روز قیام مردم ایران در برگیرنده عکسهای شهدای قیام، شامل جوانان و زنان، در ساختمان هارت در سنای آمریکا به نمایش گذاشته شد و مورد بازدید مشاوران سناتورها و کارمندان کمیته‌های حرفه‌یی سنای آمریکا قرار گرفت.

خانم بتول زمانی مسئول جامعه ایرانیان ایالت جورجیا، به‌نمایندگی از جوامع ایرانیان ایالتهای مختلف آمریکا ضمن تشکر از حمایتهای سناتورها از قیام مردم ایران و فراهم کردن تسهیلات برگزاری نمایشگاه عکسهای شهدای قیام مردم ایران گفت، هدف رژیم خاموش کردن صدای قیام‌کنندگان است، اما این نمایشگاه بیانگر این است که نه تنها رژیم شکست‌خورده، بلکه اکنون سنای آمریکا یاد و نام و مرام شهدای قیام را گرامی می‌دارد و صدای قیام‌کنندگان اکنون رساتر از هر زمان دیگر در سراسر دنیا از جمله در سنای آمریکا طنین‌انداز شده است.

خانم شیرین نریمان گفت این قیام و انقلابی که در جریان است، حاصل بیش از چهل سال ایستادگی، مقاومت هزاران هزار مجاهدین و مبارزان راه آزادی هست که فرهنگ مقاومت و نه گفتن به آخوندها را با خون و رنج و تلاش خودشان به ثبت دادند و اکنون نسل جوان همین پیام و همین ایستادگی و مقاومت نسل‌های گذشته را در خیابانهای سرتاسر ایران به نمایش گذاشته است. و ما مفتخریم که آن صدای و آن پیام دختران و جوانان بخون در غلتیده در این قیام اکنون به سنای آمریکا هم رسیده است.

خانم دکتر زهرا صادقپور گفت به‌عنوان خانواده شهید مجاهد خلق و خانواده زندانی سیاسی مجاهد خلق، اکنون مفتخرم که می‌بینم چگونه خون برادران و خواهرانمان که برای آزادی ایران نثار شده است، در خروش و عزم جوانان شورشی جاری است و این نسل جوان همان مسیر را ادامه می‌دهند، و با شعار مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر، عملاً با نفی هر نوع دیکتاتوری فقط به آزادی و آبادانی ایران آینده می‌اندیشند و سنای آمریکا همین صدا را با این نمایشگاه منعکس می‌کند.

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا - 0

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا - 1

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا - 2

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا - 3

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا - 4

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا - 5

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا - 6

نمایشگاه عکسهای شهدای انقلاب دموکراتیک مردم ایران در سنای آمریکا - 7
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cda65d2-9981-4ff2-b33c-c0e809fddd01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات