728 x 90

نمایشگاه تصاویر ۴۲سال جنایات رژیم آخوندی در سنای آمریکا

نمایشگاه جوامع ایرانی مقیم آمریکا (هواداران سازمان مجاهدین خلق)
نمایشگاه جوامع ایرانی مقیم آمریکا (هواداران سازمان مجاهدین خلق)

از روز دوشنبه، ۲۵اردیبهشت ۱۴۰۲، تا روز جمعه ۲۹اردیبهشت نمایشگاهی از تصاویر قیام‌آفرینان، زنان، جوانان و کودکانی که توسط مأموران و دژخیمان خامنه‌ای در جریان قیام سراسری مردم ایران بشهادت رسیدند و هم‌چنین گوشه‌یی از جنایات رژیم آخوندی در ۴۲سال گذشته در تالار تاریخی روتندا در ساختمان راسل سنای  آمریکا برگزار گردید.

این نمایشگاه توسط جوامع ایرانی مقیم آمریکا (هواداران سازمان مجاهدین خلق) برپا شده بود تا جنایات رژیم پلید آخوندی را افشا نموده و صدای قیام‌کنندگان را در ایران را به گوش جهانیان برساند.

این نمایشگاه قیام و انقلابی را که در جریان است را به تصویر کشیده که نتیجه بیش از چهل سال ایستادگی و مقاومت هزاران هزار مجاهد و مبارز راه آزادی است که فرهنگ مقاومت و نه گفتن به آخوندها را با خون و رنج و تلاش خودشان به ثبت دادند و اکنون نسل جوان ایران، همین پیام و همین ایستادگی و مقاومت را در خیابانهای سرتاسر ایران رو در روی رژیم پلید آخوندی ادامه می‌دهد.

این نمایشگاه توسط سناتورها، مشاوران و کارمندان سنا بازدید شد. هم‌چنین در یک هفته‌یی که این نمایشگاه برپا بود شمار زیادی از شهروندان و مراجعه کنندگان به دفاتر سناتورها از آن بازدید کرده و با مردم ایران ابراز همدردی و از مبارزه آنها برای آزادی ایران حمایت کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d3a1678-e665-410d-ad38-2c3acaba9c21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات