728 x 90

نمایش‌ها و دعاوی مسخره آخوندی تحت عنوان حجاب و عفاف و اجرای قانون!

سرکوب زنان با بهانه بدحجابی
سرکوب زنان با بهانه بدحجابی

در ادامه عربده‌های سرکوبگرانه سرکردگان رژیم برای ارعاب و مهار اوضاع، آخوند ذوالنوری گفت، ۳۲دستگاه حکومتی و دولتی در مقوله امر به معروف نهی از منکر عفاف و حجاب و فرهنگ جامعه مسئولیت دارند و وظیفه است، حاکمیت با همه توان باید پشتوانه آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد.

در ادامه افزود: «اگر زعما اگر کسانی که امور را به‌دست می‌گیرند با اشتباه ما در انتخاب انسان‌های بی‌درد انسان‌های خودباخته انسان‌های استحاله‌شده انسان‌های بریده‌های از ارزش‌های دینی و انقلاب زمام امور ملت را به‌دست گرفتند نباید نتیجه‌یی غیر از بی‌حیایی و ایجاد انحراف در جامعه انتظار داشت بنابراین مسئولان ما در این وضعیت باید پاسخگو باشند. ۳۲دستگاه حکومتی و دولتی در مقوله امر به معروف نهی از منکر عفاف و حجاب و فرهنگ جامعه مسئولیت دارند آنها باید به وظیفه خودشون عمل کنند».

«امروز امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر این‌که یک وظیفه ملی و عمومی است یک وظیفه حکومتی است حاکمیت با همه توان باید پشتوانه آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد»( شبکه قم نور رژیم ۲۱ تیر).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f10e1e60-221a-4f18-9baf-974f8164ce3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات