728 x 90

نمای روز – واکسن؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب، چرا؟

در حالی‌که خشم عمومی از کشتار عمدی مردم در قتلگاه کرونا بر اثر ممنوع کردن ورود واکسن توسط خامنه‌ای بالا گرفته، واردات واکسن و تبلیغات کر کننده حول آن این سؤال را ایجاد کرده حالا چرا؟

گزارشگر تلویزیون رژیم: رئیس‌جمهور جدید در دو گفتگو با سران چین و روسیه خیلی جدی موضوع واردات واکسن را دنبال می‌کند و قول‌های می‌گیرد. امروز ۴۰میلیون واکسن تامین شده.

 

اما روزنامه حکومتی شرق به ناگزیر سؤال می‌کند: اصلا اگر ابراهیم رئیسی آن‌قدر میانه نزدیکی با رئیس‌جمهوری چین داشت، چرا زودتر تماس نگرفت؟ چرا زودتر وارد نشد تا این بازی مرگ روزمره تمام شود؟

 

آخوند رئیسی: رهبری بسیار حکیمانه تحریم کردند ممنوع کردند واکسن آمریکایی و انگلیسی را.

اما در حالیکه کشورهای دنیا اساساً از واکسیناسیون عبور کرده‌اند معلوم نیست تعیین رتبه وزیر بهداشت رژیم در مقایسه با کجاست؟

 

وزیر بهداشت رژیم: امروزه رتبه دوم واکسیناسیونه در هفته دنیا را به‌دست آوردیم.

 

رحیم زارع عضو مجلس ارتجاع: تجربه واردات گسترده واکسن در روزهای اخیر واکسن در روزهای اخیر نشان داد که تحریم‌های خارجی عامل همه مشکلات کشوری و ضعفهای داخلی نیست.

 

یک هموطن: یک مشت بی‌شرف شدن مسئول اصلاً سلامتی مردم برایشان مهم نیست متأسفانه شرم بر شما باد واقعاً جای خجالت دارد این روزها هم می‌گذرد این روسیاهی برای شما می‌ماند خاک توی سرتان

 

روزنامه حکومتی به‌نقل از علی تاجر نیا عضو سابق مجلس ارتجاع نوشت:

دلیل تمایل‌نداشتن برای خرید واکسن از خارجی‌ها این بود که «برکت» در ازای هر دز واکسن، ۲۰۰هزار

تومان گرفته بود که اگر بخواهیم برای ۱۲۰میلیون واکسن حساب کنیم، برکت از صندوق دولت، عددی بالای یک میلیارد دلار از محل اعتبارات دولتی گرفت.

 

خامنه‌ای: خامنه‌ای ـ‌۱۳ اسفند۹۸: در بسیاری از کشورها پنهان‌کاری می‌کنند، نمی‌گویند. ما مسئولانمان با صفا و صداقت! از روز اول با شفافیت خبر رسانی کردند!

جان و مال مردم تنها برای غارت و زمینگیر کردن آنها تا چند روزی بیشتر حاکمیت آخوندی بیشتر سرپا بماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71f6e090-0de0-4e72-8c20-4db21d2d33fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات