728 x 90

نمای روز ـ کانون اصلی فساد و تباه در نظام ولایت

با کنار رفتن نقاب از چهره اژدهای هفت‌سر فساد، پای خامنه‌ای و سرانگشتانش هم به میان آمد.

پاسدار حسن عباسی: «در پروژه اکبر طبری ما شخص اکبر طبری را به‌عنوان یک پدیده مخرب به‌عنوان یک مفسدی که عادی بوده مطالعه نمی‌کنیم. در محاکمه اکبر طبری حتماً باید آقای آملی لاریجانی باید بیاد پاسخگو باشد».

یک روزنامه حکومتی نشان داد چگونه سلطان فساد پس از افشای دزدی‌ها و برکناریش توسط خامنه‌ای و لاریجانی حفاظت می‌شد: «پس از برکناری طبری از معاونت اجرایی ریاست قوه قضاییه، آملی لاریجانی او را به مجمع تشخیص مصلحت نظام برده و در آنجا سمتی تازه به او داده است»(روزنامه حکومتی مستقل ۲۱خرداد ۹۹).

پاسدار حسن عباسی: «ایشون با عنوان یک کسی که شاهد بوده در این ماجرا بیاد در صندلی متهم بنشینه».

روزنامه حکومتی ستاره صبح با تیتر «بخش‌های مغفول‌مانده پرونده اکبر طبری، سرشاخه مفسدان چیست؟» دنبال سرشاخه‌های بالاتر از لاریجانی است و دیگران هراس‌آلود در جستجوی فسادهای نجومی در سایر ارگانهای اجرایی هستند».

موسوی، رئیس مجمع نمایندگان فارس رژیم ۲۲خرداد ۹۹: «اشد مجازات این سلاطین با کسانی که در دستگاههای اجرایی با این شبکه فساد همدست بودند فارغ از این‌که اصول‌گرا هستند یا اصلاح‌طلب برخورد قاطع شود».

پاسدار حسن عباسی: «هر ساعتی تلویزیون جمهوری اسلامی رو روشن می‌کنی داره دادگاه فساد برخی از این آقایون رو نشون میده».

طبری آن‌قدر خیالش راحت است که حتی در جریان محاکمه برای رقیبش رجز می‌خواند: «۸۰۰میلیارد هم بخوام میده من اگه ازش بخوام کل لواسانو به نام من بکن می‌کنه»!

وقتی پای لاریجانی به میان آمد رئیسی وحشت‌زده تلاش کرد رد خامنه‌ای را گم کند: «ما یک درصد تخلف داریم! در بین مجموعه قضایی اما یک درصد هم برای ما زیاد است».

اما جوانان شورشی کانون اصلی فساد را نشانه گرفته و تا محاکمه و سوزاندن ریشهٔ فساد دست برنمی‌دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cb4bf95-8c98-4c35-87f6-9caf7f40146b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات