728 x 90

نمای روز ـ چرا شرایط عادی نیست؟

آخوند شیاد این‌بار در وحشت از آتش قیام ضمن اعتراف به ظلم و نابرابری، روضهٔ وحدت خواند

آخوند روحانی ـ ۲۰اسفند: تا وقتی ظلم و ستم به زندگی مردم و آبروی مردم و حیثیت مردم است ما هنوز در پله‌های اول این راه هستیم. همدیگر را یاری کنیم دست همدیگر را بگیریم کمک کنیم.

موضوع چیست؟

موهبتی استاندار رژیم در سیستان و بلوچستان ـ ۲۰اسفند ۹۹: همه شما از من بهتر می‌دانید کشور در شرایط عادی نیست.

او که هنوز داغ آتش سراوان را دارد خوب می‌داند معنای جنگ قدرت در شرایط غیرعادی چیست.

موهبتی استاندار رژیم در سیستان و بلوچستان ـ ۲۰اسفند ۹۹: اگر تنازع بکنیم فشل می‌شویم در برابر دشمن این حادثه حتماً خواب را از همه کسانی که دلسوز هستند می‌گیرد.

اگر شما صف را جدا نکنید و آدمها جدا نشوند هرج و مرج به‌وجود می‌آید هرج و مرج یعنی این‌که دیگه خشک و تر با هم می‌سوزد. هم‌چنان که حادثه سراوان سبب شده است.

او نگران آتشی است که از جنس خیزش سروان که در شهرها جاری شود.

یک هم‌وطن: تصاویر و فیلمهای که از سراوان مخابره شده است حکایت از این مسأله دارد که در بر همان پاشنه قدیمی می‌چرخد همان تبعیضها و بی‌عدالتیهای که در دهه‌های گذشته سرچشمه نارضایتی وقوع اعتراضات پراکنده در کشور شده بود با حفظ ماهیت اما با انباشت خشم بیشتر مردم مولد دی ۹۶ و آبان ۹۸ شد.

در وحشت از همین آتش است که دادستان جنایتکار هم در اوج استیصال گفت:

آخوند محمد جعفر منتظری دادستان رژیم ـ ۱۹اسفند ۹۹: ما نبایستی که هر چیزی را با زندان و شلاق و مجازات و اینها و حبس و اینها اصلاح بکنیم. بگوییم هی زندان بکنیم شلاق بزنیم این چه فایده دارد؟

پیام یک هم‌وطن بلوچ به خامنه‌ای:

به تمام جنایتکاران فاسد می‌گویم از آنجا که شما آخوندها و پاسداران سرکوبگر حاضر نیستید دست از غارت این ملت و سرکوب کشتار مردم بیگناه بردارید، از آنجایی که شما ثابت کردید دشمن این آب و خاک و این مردم هستید، پس ما هم به شما می‌گوییم بجنگ تا بجنگیم آتش جواب آتش.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34d01cd3-a93e-4c8f-a8cd-a8b2fda075ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات