728 x 90

نمای روز ـ کانون‌های شورشی تیغ آخته مجاهدین بر فرق آخوندها

با سیل حمایتها و تعهدات کانون‌های شورشی در گلریزان همیاری علت هراس خامنه‌ای از دشمن در کمین روشن می‌شود

خامنه‌ای: بله باید تأکید کرد مردم فراموش نکنند که دشمن در کمین است دشمن دائم دارد برنامه‌ریزی می‌کند.

برنامه‌های دشمن برای ما خیلی‌هایش حالا شاید همه‌اش نه اما خیلی‌هایش گزارش میشه ما می‌فهمیم.

روزنامه ابتکار ۲۷دی با اشاره به دشمنی که بوی آلبانی می‌دهد نوشت: وقتی دشمن دارد به تاخت به سوی شما می‌آید و تیغ آخته در هوا می‌چرخاند و فرق سر شما را هدف گرفته است، با همه توان و سرعت به دفاع برخاستن را اقتضا می‌کند. به‌ویژه که می‌دانیم اگر به ما برسد، به ضربتی ما را خواهد انداخت. اصلاً قدرت رفتن را از ما خواهد گرفت و به خاک مذلت خواهد نشاند.

تماس یک جوان ۱۷سال از اصفهان با سیمای آزادی ـ ۲۶دی۱۴۰۰: من یک جوان اصفهانی هستم و ۱۷سالمه، تازه با مجاهدین آشنا شدم و فهمیدم تنها راه برای رسیدن به آزادی مردم و کشورمون همکاری و حمایت از مقاومت ایران و مجاهدین است.

خامنه‌ای: دشمن به‌طور دائم دارد کار می‌کند برای این‌که جوانها را مأیوس کند، منحرف کند.

تماس یک جوان ۱۷سال از اصفهان با سیمای آزادی ـ ۲۶دی۱۴۰۰: من از سیما آزادی فعالیت‌های کانون‌های شورشی قهرمان را می‌بینم و با دیدن رزم و نبرد آنها شاهد شکسته شدن طلسم ترس اختناق هستم.

خامنه‌ای: در مقابل شما بایستی تلاشتان این باشد که جوانهایتان را حفظ کنید.

تماس یک جوان ۱۷سال از اصفهان با سیمای آزادی ـ ۲۶دی۱۴۰۰: شاهد هستیم روزی رسیده که جوونهای ما دسته به دسته به کانون‌های شورشی می‌پیوندند برای همین آخوندها خیلی در ترس و وحشت هستند.

خامنه‌ای: دشمن دائم دارد برنامه‌ریزی می‌کند.

تماس یک افسر ارتش با سیمای آزادی ـ ۲۶دی۱۴۰۰: بنده به‌عنوان یک افسر ارتش به برادر مسعود فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران عرض می‌کنم: فرمانده! ما زنده از آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

فرمانده! حاضر حاضر حاضر

رشت کانون شورشی: تنها راه رهایی سلاح و سرنگونی مرگ بر خامنه‌ای درود بر آزادی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55aacb4e-7df7-4972-9611-d0f81dc7b300"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات