728 x 90

نمای روز ـ چرا خامنه‌ای مجبور شد چنگ و دندانش را نشان دهد؟

جلاد۶۷ در جلسه معرفی آخوند گوش‌خوار، ضمن ابراز وحشت از وضعیت لرزان نظام و ناهنجاریهای جامعه گفت:

ابراهیم رئیسی جلاد قتل‌عام ـ ۱۴تیر۱۴۰۰: همکاری همراهی برای پیشبرد امور کشور یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

آخوند گلپایگانی ۱۴تیر۱۴۰۰ با اشاره به سنگدلی و قاطعیت دندان نظام گفت: دو تا ویژگی را من از ایشان برای شما عرض می‌کنم اولاً قاطعیت همان که امروز نیازمندیم.

اما حرف اصلی این بود که نظام رو به سقوط را باید با چنگال جلاد۶۷ و دندان آخوند گوش خوار حفظ کرد.

آخوند گلپایگانی ـ ۱۴تیر۱۴۰۰: این نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی است که ما باید با چنگ و دندان نگهداریم.

پاسدار قالیباف ـ ۱۴تیر۱۴۰۰: واقعیت تلخی است، سرمایه‌های اجتماعی‌مان رو به کاهش است شرایط خوبی نیستیم این یک واقعیت تلخی ست.

آخوند گوشخوار در اولین نطقش با وعدهٔ تأمین امکانات نجومی به نیروهای سرکوب‌گر وحشتش را از خیزش جوانان و ریزش خودیهای نظام نشان داد.

اژه‌ای آخوند گوش‌خوار ـ ۱۴تیر۱۴۰۰: بازنگری در نحوه سرویس دهی به مقامات امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی برای ایجاد امنیت که بسیار مهم هست.

این چنگ و دندان همان طرح مهندسی خامنه‌ای برای پیشبرد خط انقباض در وحشت از شرایط انفجاری جامعه است. انفجار و آتشی که هیچ قدرتی قادر به خاموش کردنش نیست.

یک هم وطن از مشهد: بالاخص حرفم با خامنه‌ای است.

روز به روز داری به سقوط نزدیکتر می‌شوی. و طوری از تو انتقام بگیریم طوری سزای کردار اعمال و رفتارت را پس خواهی داد که والله در تمام کتب تاریخ خواهند نوشت تا درس عبرتی شود برای همه دیکتاتورها و خائنها، ظالمها غارتگران دنیا ننگ بر تو باد پس فطرت نابودت می‌کنیم و من هم یکی از اعضای کانون‌های شورشی.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c13bbbd-0b88-4e51-b7bd-50364936b9f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات