728 x 90

نمای روز ـ بنزین و دست بردن در جیب مردم

یک هم وطن از اصفهان: اصفهان ۹آبان اکثر پمپ‌بنزینها تعطیل است همین یکی را پیدا کردم بنزین هم ۳تومانی است آزاد این هم دولت رئیسی که می گفتید دروغگو

جهان صنعت ۹آبان نوشت: خبر‌ها حکایت از آن دارند که گویی اختلال به‌وجود آمده در سامانه‌های هوشمند نه ناشی از حمله سایبری هکر‌ها، بلکه بیشتر برای واکنش‌سنجی افکار عمومی در آمادگی برای گران‌تر شدن نرخ حامل‌های انرژی به‌ویژه افزایش نرخ بنزین بوده است.

آخوند علم‌الهدی ۷آبان: جلسه نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه را آقای رئیس‌جمهور رها کرد و رفت توی پمپ‌بنزین خودش ایستاد! و از نزدیک نظارت کرد.

حالا چرا آخوند رئیسی این همه سراسیمه جلسه وزرای خارجه کشورهای همسایه را ترک کرد؟

تلویزیون شبکه یک رژیم ۵آبان۱۴۰۰: رئیس‌جمهور به وزارت نفت دستور داد باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت اجازه ندهند که دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کند.

اما روزنامه همدلی هشدار داد و نوشت: آنها می‌اندیشند این‌که از نزدیک به پمپ‌بنزین‌ها یا وزارتخانه‌ها سر بزنیم مشکل حل می‌شود.

این مسأله به‌هیچ‌وجه حلال مشکلات نیست و مشکلات کشور بنیادی‌تر از این حرف‌ها است.


وزیر نفت رژیم ۵آبان: شایعاتی کرده بود که دولت قصد داره که می‌خواهد قیمت بنزین را گران کنه اصلاً اینجوری نیست.

یک هموطن: کارت سوخت ها کار نمی‌کند باید آزاد بزنیم ۳هزار تومان این هم از حکومت آقای رئیسی کرج ۸آبان هیچ‌کس نیست مردم ندارند بنزین آزاد بزنند آقای خامنه‌ای آقای جنایت‌کار باز می‌خواهی ملت را بکشی.

مجلس ارتجاع ۹آبان۱۴۰۰: تعلل در اصلاح این روند موجب شعله‌ور شدن آتشی است که هیمنه ملک و ملت را به خاکستر تبدیل خواهد کرد.

از هیمنه شما و ملک شما مدتهاست چیزی باقی نمانده است

 

قیام آبان۹۸:

مردم حمله کردند نیروهای ضدشورش فرار

توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشود

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/931538d5-4bfe-449c-a7a7-118359725e91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات