728 x 90

نمای روز - بوی قیام و انقلاب

اونهایی که شعار مبارزه با فساد و استبداد می‌دادن و دم از برابری و آزادی می‌زدن، همین‌که بوی قیام و انقلاب شنیدن وحشت‌زده زدن رو ترمز.

محمد حسینی، استاد دانشگاه تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد رژیم ۱۲مرداد ۹۹: «اگر درست تبیین بشود مردم متوجه می‌شوند و می‌دانند که اگر بخواهند در مقابل نظام اسلامی بایستند نه تنها نتیجه و عایدی نخواهند داشت بلکه شرایط کشور سخت‌تر خواهد شد».

فائره هاشمی هم گفت: «امروزه در یک فروپاشی اقتصادی و سیاسی و فرهنگی قرار داریم، اگر اتفاقی نمی‌افتد به‌دلیل عدم تمایل مردم نسبت به براندازیست، چون آزموده را آزمودن خطاست».

شبکه جام جم رژیم ۱۲مرداد ۹۹:

  • مجری: هدفشان این است که مردم را به ستوه بیاورند مقابل نظام قرار بدهند که ما مصادیقش را در مثلا آشوبهای آبان ۹۸ یا سال۸۸ هم دیدیم.
  • خوش چشم: هدف‌گذاری اصلی‌شان این است که کف خیابان شلوغ بشود.

پس اون حرفها و ادعاها چی شد؟ چه خبر شده؟

روزنامه انصاف نیوز یه کم پرده رو کنار زد و با نگرانی از قیام، دست به‌دامن سرجلاد شد و نوشت: «امروز دشمنان به‌ویژه منافقان درصدد ایجاد آشوب در کشور هستند و قوه قضاییه باید با عوامل این گروه‌های انحرافی برخورد قاطع داشته باشد».

آخوند رسول فلاحتی، امام جمعه رشت۱۱مرداد ۹۹: «دشمن درصدد است در ماه‌های آینده تلاش‌هایی را انجام بدهد که ما باید آگاه باشیم... هدف از این تلاش‌های مذبوحانه و زشت دشمنان که در رأس اینها منافقین آواره هستند. ». . .

همه وحشت از همین جماعت آواره‌ایه که با کهکشانی از نور و امید، پیام تغییر و دگرگونی رو به همه شهرها ساطع کردن.

کارگر نیشکر هفت‌تپه در جلسه با نمایندگان مجلس آخوندی: «مگر با بگیر و ببند مشکلی حل می‌شود اسماعیل بخشی را یک سال کردید زندان مشکلی حل شد اعتصاب نشد شکم‌مان گرسنه است شکم گرسنه را شلاق بزن دوباره می‌آید در خیابان».

این صدای کارگران و گرسنگان است که در کنار جوانان و کانون‌های شورشی، از زندان و شلاق عبور کرده و به کمتر از سرنگونی رضایت نمی‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa4457ee-d519-4875-bf7b-755c6410938d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات