728 x 90

نمای روز- باید سریعاً اقدام کرد! چرا؟

چرا آخوند رئیس شرایط انفجاری جامعه را به گردن دولت قبلی می اندازد

آخوند رئیسی ۲۶مهر: دولت در شرایط خوبی تحویل ما نشد برای این‌که بدانید، چه وضعی و شرایطی تحویلمان شد، نگاه کنید به میزان بدهکاری دولت، هم نگاه کنید به میزان کسری بودجه، بعد ببینید که چه وضعیتی تحویل ما شده.

مشاور اسبق آخوند روحانی این وضعیت را توضیح می‌دهد و می‌گوید:

روزنامه حکومتی همدلی ۲۷مهر:

باید راهی پیدا کرد که مانع از وقوع سیل شد. سیلی که می‌تواند همه ما را از بین ببرد. من هیچ زمانی را به اندازه امروز خطرناک نمی‌بینم.


مصطفی طاهری نماینده زنجان: باید توجه داشت که ادامه وضع فعلی حتی اگر امکان‌پذیر باشد پیامدهای ناخوشایندی را به همراه دارد.

آخوند حسینی همدانی: قسمتی از کار فوری است وضعیت جامعه ما الآن در بعضی از مسائل حالت سم خورده هست کار فرهنگی هم جواب نمی‌دهد باید سریعاً اقدام کرد.

اقدام سریع برای این‌که آبان دیگری خلق نشود


استاندار فارس در جلسه با حضور رئیسی جلاد: در این حوادث آبان ۱۳۹۸ متأسفانه ما متوجه شدیم که تعدادی قابل توجهی از کسانی که به‌هرحال مشکل ایجاد کرده بودند برآمده از حاشیه شهر بودند که بهر صورت شاید هم حق داشته باشند به یک دلایلی که..

مسلم صالحی نماینده مجلس رژیم از اقلید: قیمت لاستیک را هفته آینده دولت می‌خواهد افزایش بدهد یعنی تحصن رانندگان در سراسر کشور، انشاءالله که دولت حواسش باشد.

حواس جمع که قیامی مانند بنزین اتفاق نیفتد

اعرافی امام جمعه خامنه‌ای در قم ۲۳مهر: همه باید در میدان برای پاکسازی! جامعه و ارشاد و هدایت و تذکر و نصیحت اقناع کنند. اونجا البته مسئولان نیروی انتظامی دستگاههای مسئول باید اقدام قاطع و انقلابی بکنند.

علیدادی امام جمعه خامنه‌ای در کرمان: باید مراقبت کنیم باید حواسها را در همه ابعاد جمع کنیم دشمن در کمین ما نشسته است.

خودتان را آماده کنید، به‌معنای واقعی کلمه خودتان را مجهّز کنید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1c6323b-5dd9-47a1-8477-976475a0b5e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات