728 x 90

نقیب‌زاده: اکنون بستر برای شکل‌گیری شورش‌ها و اعتراضاتی به‌مراتب جدی‌تر از پاییز سال گذشته وجود دارد

قیام ایران
قیام ایران

احمد نقیب زاده، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین‌الملل رژیم ضمن اشاره به بحرانهای داخلی و بین‌المللی که رژیم آخوندی با آن درگیر است به شرایط بغرنجی که آخوندها درگیر آن هستند اشاره کرد و گفت: «به‌هرحال کشور اکنون با انبوهی از چالشها، مشکلات و معضلات اقتصادی از تورم و رکود افسار گسیخته گرفته تا بیکاری و کوچک‌تر شدن سفره‌های مردم و هم‌چنینی بحران سلامت به‌دلیل تشدید شیوع کرونا مواجه است. به‌واسطه سینرژی این مشکلات کشور در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد و ما نمی‌توانیم این تهدید بالقوه را نادیده بگیریم».


نظام به یک باد بند است

این کارشناس حکومتی با تأیید انزوای داخلی آخوندها گفت: «محبوبیت که هیچ، حتی مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به‌شدت کم رنگ و کم رنگ‌تر خواهد کرد؛ نظامی هم که مشروعیت و محبوبیت نداشته باشد قطعاً به یک باد بند است.
مخالفان جدی برجام و مذاکره با آمریکا هم در خفا و در محفل‌های شخصی بر این نکته اذعان دارند که ایران در نهایت چاره‌ای در راه چاره‌ای جز مذاکره با آمریکا ندارد.»

احمد نقیب‌زاده با اشاره به شرایط کشور به فضای انفجاری جامعه اشاره کرده و گفت: «اکنون بستر برای شکل‌گیری شورش‌ها و اعتراضاتی به‌مراتب جدی‌تر از پاییز سال گذشته وجود دارد که می‌تواند این راهبردها را به‌شدت تحت‌الشعاع قرار دارد. لذا به‌نظر من این آقایان هیچ درک درستی از وضعیت مردم و واقعیت‌های کف جامعه ندارند». (سایت دیپلماسی ایران-رژیم۲۵مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac99d12e-ead5-4487-a3ff-2f0e24432b7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات