728 x 90

نفتالی بنت در گفتگو با فاکس نیوز: رژیم ایران کانون ترور در کل منطقه است، هر جا ترور را می‌بینید، آنجا ایران است

 سپاه پاسداران رژیم ایران - عکس از آرشیو
سپاه پاسداران رژیم ایران - عکس از آرشیو

نفتالی بنت نخست‌وزیر سابق اسراییل در مصاحبه‌یی اختصاصی با فاکس نیوز دیجیتال به‌تاریخ ۲۵فروردین در مورد تهدید رژیم ایران به امنیت خاورمیانه و جهان گفته است: آمریکا و اسراییل باید در موضوع هسته‌یی ایران متحد بایستند تا از یازده سپتامبری با بمبهای هسته‌یی جلوگیری کنند.

بنت در این گفتگو، هشدار داده است که اگر رژیم ایران به سلاح هسته‌یی دست یابد، آمریکا با تشدید تنش هسته‌یی در سراسر خاورمیانه مواجه خواهد شد که ممکن است در نهایت به دست تروریستها برسد. وی بیان کرده که برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌یی، آمریکا و اسراییل باید متحد شوند.

وی افزود: «اگر آمریکا نمی‌خواهد ۱۱سپتامبری را با بمبهای هسته‌یی ببیند، باید در نبرد ما برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌یی در کنار اسراییل بایستد».
وی توضیح داد: رژیم ایران اکنون در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌یی است. ما باید جلوی آن را بگیریم، زیرا اگر آنها به سلاح هسته‌یی دست یابند، کل منطقه هسته‌یی خواهند شد و شما دهها و دهها بمب اتمی در منطقه در دست دیوانه‌ترین سازمانهای روی زمین خواهید داشت.
بنت گفت: ایران کانون ترور در کل منطقه است. هر جا ترور را می‌بینید، آنجا ایران است، وقتی ترور حزب‌الله را می‌بینید، ایران است. ترور جهاد اسلامی را می‌بینید ایران است.

رژیم ایران امپراتوری ترور است که بودجه، آموزش، تسلیح و در نهایت فرمان دادن به سلاحهای خود را که تمام منطقه را در برگرفته به نیابتیها می‌دهد و به همین دلیل است که سیاست صحیح؛ ضربه زدن به سر رژیم ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a12893a-a9da-4ad5-acd6-520e395d1933"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات