728 x 90

نظام در آینده‌ای نه چندان دور با انبوهی از بحرانهای ریز و درشت روبه‌رو می‌شود

اعتراضات مردمی - عکس از آرشیو
اعتراضات مردمی - عکس از آرشیو

نسبت امر سیاست با مسائل نوپدید در ایران، عنوان روزنامه حکومتی مردم‌سالاری است که به آتش زیر خاکستر یک جامعه انفجاری و «بالا گرفتن سطح تنش و نارضایتی در داخل کشور» اعتراف می‌کند و به پیامدهای آن‌که می‌تواند به «پدیدار شدن بحرانهای عظیم» در حاکمیت آخوندی منجر شود هشدار می‌دهد.

مردم‌سالاری نوشت:... به‌عنوان مصداق، آنچه که پیش‌تر در ورزشگاه امام رضا در مشهد مقدس در مواجهه با خواست جامعه زنان برای ورود به ورزشگاه و تماشای مسابقه فوتبال رخ داد، نه موضوعِ جدیدی بود و نه این رویداد تلخ برای اولین بار رخ می‌داد. حال سؤال اساسی این است که با توجه به آن که در زمانه‌ای زیست می‌کنیم که این اخبار و اطلاعات در کسری از ثانیه به سرتاسر این جهان مخابره می‌گردد، تبعات این نوع مواجهه و هزینه‌های احتمالی آن برای حاکمیت و جامعه چگونه خواهد بود؟


مردم‌سالاری به چشم‌انداز تیره و تار پیش روی نظام اشاره می‌کند و می‌نویسد: چنان‌چه نتوانیم یا به هر دلیلی نخواهیم مواجهه‌ای شفاف، واقع گرایانه و پدیدارشناسانه (؟!) با مسائل کنونی داشته باشیم؛ در آینده‌ای نه چندان دور با انبوهی از بحرانهای ریز و درشت روبه‌رو خواهیم شد که بستری از التهاب و نارضایتی را فراهم خواهد ساخت (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۲۷فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c17dfdab-b380-4486-9ca5-ee448a6df0f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات