728 x 90

نشنال ریویو: کمپین سردرگم کاخ‌سفید برای قدرت بخشیدن به رژیم ایران یک رسوایی است

نشنال ریویو
نشنال ریویو

نشنال ریویو، در گزارشی از معامله دولت بایدن به رژیم آخوندی بر سر آزادی زندانیان آمریکایی به ازاء آزاد کردن ۶میلیارد دلار پولهای بلوکه شده رژیم ایران در سرمقاله خود نوشت: کمپین سردرگم کاخ‌سفید برای قدرت بخشیدن به رژیم ایران یک رسوایی کم پرداخته شده است.

ایالات متحده به‌تازگی به رژیم ایران ۶میلیارد دلار شاهرگ حیاتی اعطا کرده و زندانیان ایرانی را، به‌عنوان بخشی از معامله برای آزادی ۵گروگان آمریکایی که به ناحق توسط تهران بازداشت بوده‌اند را آزاد می‌کند.
همه آمریکایی‌ها باید بازگشت کسانی را که خودسرانه توسط یک رژیم دیکتاتوری به وطن گرفته شده‌اند جشن بگیرند. اما این مبادله زندانیان، به دولت ایران قدرت می‌بخشد و گروگان‌گیری استراتژیک خود را اثبات می‌کند، بنابراین احتمال ربوده شدن آینده توسط تهران و دیگر دشمنان آمریکا را بیشتر می‌کند و وجوهی که به ایران سرازیر خواهد شد، تهاجم نظامی مداوم و نقض حقوق‌بشر آن را ممکن می‌سازد.
برندگان شامل دستگاه امنیتی رژیم ایران است که با وجود تضمینهای ضعیف دولت، درآمد بادآورده‌ای دریافت خواهد کرد. بازندگان: اهداف تروریسم ایران در خاورمیانه، نیروهای آمریکایی مستقر در آنجا، تظاهر کنندگان ضد رژیم در ایران، و اوکراینی‌هایی که توسط سلاحهای رژیم ایران ارسال شده به روسیه بمباران می‌شوند.
آنچه ما تاکنون می‌دانیم یک رسوایی است. چیزی که ما هنوز نمی‌دانیم ممکن است حتی آزاردهنده‌تر باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/634f2706-9f57-4559-b22f-8ef57fe2345e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات