728 x 90

ثبت جهانی نسل‌کشی و تجدید عهد با قهرمانان سربه‌دار۶۷ - بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین در زندان اوین

زندان اوین
زندان اوین

این روزها شاهدیم که آه سردمداران نظام ننگین و پر جنایت ولایت از این‌که موضوع قتل‌عام ۶۷ و کشتارهای دههٔ ۶۰ به‌ویژه در سالهای ۶۰ و ۶۱ در همین زندان اوین، در گزارش گزارشگر ملل متحد، ثبت بین‌المللی و جهانی شده، برآمده است. اکنون خطاب به روح پلید دژخیم جماران و جانشینانش در رژیم اعدام می‌گوییم:

شما با حکم قتل‌عام به‌همهٔ مجاهدین سر موضع می‌خواستید نسل فدا را نابود و محو کنید، اما آن نسل فدا با ترجیح چوبه‌های دار مجبورتان کردند این آرزو را به گور ببرید. و حالا زندانیان سر موضع و جان برکف را بنگرید که امتداد همان نسل پاکباز، دست در دست مردم به جان آمده و بپا خاسته هستند.

ما در پاسخ اعدام‌های روزانه و صدور احکام جدید اعدام می‌گوییم:

اعدام، زندان، شکنجه، دیگر اثر ندارد

اکنون رژیم اعدام دیگر مَفَر ندارد

راه گریز ندارید. سگ زرد و پزهای دروغین تغییر و تحول هم دردتان را دوا نمی‌کند. پشت سرتان دریایی از خون است. خون قربانیان جنگ ضدمیهنی، خون شهدای اعدام‌های دهه ۶۰ تا قتل‌عام ۶۷، خون قتلهای زنجیره‌ای، خون مسافران بیگناه هواپیمای اوکراینی، خون شهیدان قیام ها.

 

جنبش دادخواهی در میدان نبرد داخلی و دادگاههای مردمی تعیین‌تکلیف نهایی می‌شود.

با یادآوری اعتصاب سه‌شنبه‌های نه به‌اعدام و با تعظیم به روانهای پاک شهدای تابستان ۶۷، به آن شب‌شکنان درود می‌فرستیم و با آن قهرمانان برای ادامهٔ نبرد تا پایان تجدید عهد می‌کنیم.

جمعی از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین

زندان اوین - مرداد ۱۴۰۳

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a3105cb-5bb1-4a87-8bb0-4f550a6dfc8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات