728 x 90

نسبت دادن آتش‌سوزی سفارت رژیم در پاریس به مجاهدین، سرپوشی بر دو عملیات تروریستی علیه مقاومت ایران

پاریس - عکس از آرشیو
پاریس - عکس از آرشیو

دروغپردازی رسانه‌های رژیم علیه مجاهدین

و سرپوش عملیات تروریستی پیشین در پاریس

به‌دنبال یک آتش‌سوزی در سفارت رژیم در پاریس که با پرتاب کوکتل صورت گرفته است، کیهان خامنه‌ای و قضاییه جلادان آنرا بلادرنگ یک حمله و تعرض توسط مجاهدین اعلام کردند و رسانه‌های تحت‌امر بسیج شدند تا در یک خبر کلیشه‌یی و بخشنامه شده آن را به مجاهدین نسبت دهند.

قضاییه جلادان نوشت: در این تعرض که با پرتاب مواد آتش‌زا به ورودی کنسولگری سفارت ایران در پاریس انجام شده، مجاهدین به این ورودی آسیب رسانده‌اند.

(خبرگزاری میزان رژیم ۱۸شهریور ۱۴۰۲)

کیهان خامنه‌ای روز ۱۸شهریور ۱۴۰۲ هم نوشت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر پاریس روز گذشته هدف حمله قرار گرفت. بر اساس گزارش برخی رسانه‌ها، این اقدام توسط مجاهدین انجام شده است.

 

این دروغپردازی برای گل‌آلود کردن آب در فرانسه علیه مجاهدین، سرپوشی بر دو عملیات تروریستی علیه مقاومت ایران در پاریس در خرداد گذشته در آستانهٔ کهکشان سالانه مقاومت ایران است، تحقیقات پلیس قضایی در مورد آنها ادامه دارد.

در ۱۰ و ۲۱خرداد ۱۴۰۲ رژیم از طریق مزدوران اجیرشده با شلیک گلوله‌ها و پرتاب مواد آتشزا در منطقه سنت اوئن لومون یک ساختمان متعلق به پشتیبانان شورای ملی مقاومت ایران را مورد حمله قرار داد.

مقاومت ایران از همان زمان از دولت، پلیس و قضاییه فرانسه خواهان دستگیری عاملان و آمران این اقدامات جنایتکارانهٴ تروریستی و معرفی و محاکمه آنان و انتشار همهٔ اسناد با افشای همهٔ جزئیات برای اطلاع افکار عمومی شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2396102d-7529-4ae5-8fdd-a7fd82e9cc42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات