728 x 90

نزار جاف: اعتراضات مشروع بر علیه رژیمی که مشروعیتش را از دست داده است

قیام خوزستان
قیام خوزستان

اعتراضات مشروع بر علیه رژیمی که مشروعیتش را از دست داده است عنوان مطلبی از نزار جاف نویسنده و تحلیلگر سیاسی است که به رژیم غرق در بحران آخوندی و شرایط به‌غایت انفجاری جامعه اشاره دارد.

این مطلب که در وبسایت مرکز الخلیج منتشر شده و در آن آمده است: ... زمانی که اکثریت مردم ایران زیر خط فقر به سر می‌برند و شرایط آنها را به جایی رسانده که جگرگوشه‌های خود را بفروشند و یا اعضای بدن خود را بفروشند، در گورستانها، محله‌های فقیرنشین و پارک‌های عمومی زندگی کنند و در زباله‌ها به‌دنبال غذا بگردند، می‌توان فهمید که چرا مردم ایران بیش از ۱۰روز است که در اعتراض به کاهش یارانه مواد غذایی که باعث افزایش ۳۰۰درصدی قیمت برخی از مواد غذایی اساسی وابسته به آرد گردید، به خیابان‌ها آمده‌اند. به‌خصوص با در نظر گرفتن این‌که مردم ایران به بدترین شرایط رسیده‌اند و بیش از این نمی‌توانند فشار بیشتری را تحمل کنند، به همین خاطر این اعتراضات از طریق شعارهایی که علیه اصل نظام، رهبر رژیم و رئیس‌جمهور ایران سرداده می‌شود، رنگ سیاسی به خود گرفته‌اند و این نشان‌دهنده این امر است که این رژیم مشروعیت خود را پس از قیامهای اواخر سالهای۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ از دست داده است. با این اعتراضات مشروع، مردم ایران دوباره به خیابان‌ها بازگشته‌اند تا تأیید کنند که این رژیم مشروعیت خود را از دست داده و باید تغییر کند و هفته‌های آینده آبستن شگفتی‌های بسیاری خواهد بود که ناگزیر برای رژیم تکان‌دهنده‌تر از دیگران خواهد بود! 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06e1a206-d140-4f79-980b-610325c47f9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات