728 x 90

نرخ تورم مناطق روستایی کشور در مردادماه به ۴۸.۷درصد رسید

شعار مردم- شکسته پشت مردم زیر بار تورم
شعار مردم- شکسته پشت مردم زیر بار تورم

بر اساس گزارش مرکز آمار رژیم، نرخ تورم مناطق روستایی کشور در مردادماه به ۴۸.۷درصد رسیده که از زمان تهیه و انتشار این آمار در سال۱۳۷۶ تاکنون بالاترین رقم محسوب می‌شود.

این در حالیست که در جریان بررسی وزیر صمت کابینه رئیسی جلاد، مطهری عضو مجلس رژیم درباره بحرانی اقتصادی رژیم گفت: عبور از تورم ۵۰درصدی را تجربه می‌کنیم.

مطهری عضو مجلس ارتجاع ۲شهریور ۱۴۰۰:

رشد اقتصادی ۱۰ساله اخیر، تقریباً صفر بوده، اقتصاد ایران بعد از ونزوئلا زیمباوه سودان بیشترین تورم سال۲۰۲۱ را دارا بوده عبور از تورم ۵۰درصدی را در حالی تجربه می‌کنیم که متوسط نرخ تورم جهانی کمتر از ۳ ممیز ۳۹ در درصد است.

امروز فردی به مجلس معرفی شده که برای تأمین کالاهای اساسی، تنظیم بازار و کنترل قیمت اقلام سفره‌های مردم هیچ برنامه قابل پیاده سازی و عملیاتی ندارد.

امروز سیمان ۳۰هزار تومانی به بهانه قطعی برق به بیش از ۱۰۰هزار تومان رسیده، میلگرد از ۲۰هزار تومان گذشته هم‌چنین در شرایط بحرانی شیوع کرونا، مردم برای تأمین دارو و کالاهای اساسی باید در صف بایستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a099cf90-30fa-488d-914e-7fe2bf41ad08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات