728 x 90

نراقی: اگر مجلس به ظفرقندی رأی بدهد ننگ مجلس خواهد بود

نراقی رئیس سابق بسیج سرکوبگر دانشجویی
نراقی رئیس سابق بسیج سرکوبگر دانشجویی

نراقی رئیس سابق بسیج سرکوبگر دانشجویی روز ۳۱مرداد نوشت: بعضی از حالا نمایندگان محترم مجلس و اینها علاقه‌مندند که تلاش کنند که همه کابینه رأی بیاره.

درخواست من از نمایندگان مجلس اینه که اون معیارهای دوازده‌گانه رهبر انقلاب رو وسط بذارن و مطابق با اون معیارها افراد را بسنجند این‌که ما الآن به بهانه وفاق ملی بگیم آقا وفاق ملیه پس ما بیاییم همه اینها رو بهشون رأی بدیم این باعث ضربه به کشور می‌شه.

واقعاً اگر این مجلس آقای وزیر پیشنهادی بهداشت آقای ظفرقندی رو متناسب با اون معیارهای دوازده‌گانه ببینند و به او رأی بدهد این ننگ این مجلس خواهد بود.

همون‌طور که رأی به آقای آخوندی، در مجلس وقت ننگ اون مجلس بود رأی به آقای ظفرقندی در این دولت ننگ این مجلس خواهد شد. نمایندگان مجلس دقت کنند و ننگی هم هست که پاک نمی‌شه. باز آقای آخوندی مواضع ضد انقلاب نداشت و ما اگر این آقای ظفرقندی رأی بیاره شاهد این هستیم که یکی از یعنی یکی از فعالان یکی از خشن‌ترین تلاش‌ها برای براندازی در کشور بعد از دو سال از ریاست بیمارستان شده وزیر خب این با چه منطقی باید اتفاق بیفته...

ما متأسفانه در این دولت شاهد این هستیم که بعضاً از افرادی استفاده شده که اینها نگاه‌هاشون تو اون حوزه تخصصی با آقای رئیس‌جمهور متفاوته، حالا آقای رئیس‌جمهور در صحبت‌های انتخاباتیشون همش ارجاع می‌دادند به کارشناسان خودشون قائلند که نظر تخصصی ندارند.

آقا ظفرقندی نگاهش به مقوله بهداشت و درمان با آقای پزشکیان بسیار متفاوته خوب اینجا اگر معرفی آقای ظفرقندی سهمیه‌ای نیست پس چیه؟

خوب آقا مثلا در وزارت‌خانه فلان مثلا بهداشت درمان نظر تخصصی من اینه برم یه آدمی که هم نظر خودمه چون الآن این کشور رو دچار یک بی‌نظمی می‌کنه و رئیس‌جمهور یک نظری داره وزیر یک نظر دیگه‌ای داره وزارتخونه یک کاری انجام می‌دهد رئیس‌جمهور شاید با اون موافق نباشه و این در شرایط بحرانی کشور، کشور رو دچار عرضم به حضور شما خطر می‌کنه.

ما متأسفانه بعضاً می‌شنویم که آقایونی در کابینه حاضر هستند که اینها گزینه فلانی بودند. گزینه حالا نمی‌دونم مثلاً فلان ادوار ریاست‌جمهوری، گزینه فلان مثلاً رئیس قوه یا هر چیز دیگه‌ای چیزهایی که در رسانه‌ها هستش، من چون خودم یقین ندارم نمی‌گم که این گزینه فلانی بوده، مسأله‌ای که وجود داره اینه که اگر این باشه این هم خطرناکه، یعنی ما بعضاً می‌شنویم که مثلاً یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های سیاسی کشور گزینه یکی از رؤسای قوا است.(خبرگزاری دانشجوی رژیم ۳۱مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4643bed0-caeb-4412-921f-33434154bcd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات