728 x 90

ند پرایس: رژیم ایران شماری از چالشها را برای آمریکا، متحدان و شرکایمان و فراتر از آن ایجاد کرده است

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

ندپرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود در واشنگتن گفت، در جریان مذاکرات وین تمرکز اصلی فقط روی یک چیز و آن‌هم توافق هسته‌یی رژیم ایران موسوم به برجام است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه ۱۴بهمن طی سخنانی گفت: فقط روی یک چیز متمرکز هستیم و آن برنامه هسته‌یی رژیم ایران است. رژیم ایران شماری از چالشها را برای آمریکا، متحدان و شرکایمان و فراتر از آن ایجاد می‌کند.
پرایس در ادامه افزود: یکی از آن چالشها، گروه‌های نیابتی آنها و هم‌چنین گروه‌های تروریستی و دیگر بازیگران بی‌ثبات کننده در منطقه، از جمله حوثی‌ها است. 


سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا با بیان این‌که چیزی که در وین روی آن متمرکز هستیم، بازگشت به توافق هسته‌یی است که محدودیت‌های قابل راستی‌آزمایی و دائمی روی برنامه هسته‌یی رژیم ایران اعمال می‌کند و با راستی‌آزمایی دستیابی این رژیم را به سلاح هسته‌یی را متوقف می‌کند.
آمریکا مذاکرات غیرمستقیمی را با رژیم ایران در وین با هماهنگی اتحادیه اروپا و حضور دیگر اعضای برجام برای بازگشت دوجانبه به پیروی کامل از این توافق آغاز کرده است که تاکنون هشت دور از آن برگزار شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/337d0f56-9a79-432c-92ff-bbb4763dc956"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات