728 x 90

ند پرایس: بر سر هیچ چیز توافقی صورت نمی‌گیرد تا این‌که سر همه چیز توافق شود

ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا

ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در بریفینگ خود طی سخنانی گفت: پیشرفتهای مهمی وجود داشته است، ما به یک توافق احتمالی نزدیک هستیم. ولی در عین‌حال چند موضوع خیلی مشکل هم‌چنان حل نشده باقی مانده‌اند.
تلویزیون و رادیو سی اسپن روز چهارشنبه ۴اسفند به‌نقل از ند پرایس گزارش کرد، آنچه که ما می‌دانیم این است که با توجه به‌سرعت پیشرفت هسته‌یی رژیم ایران، وقت خیلی کمی برای رسیدن به یک توافق برای حل موضوعات باقی مانده است.
وی در ادامه با بیان این‌که شما قبلاً هم این را از ما شنیده‌اید ولی این موضوع هم‌چنان حقیقت دارد. ما داریم موضوعات را کم می‌کنیم. بر سرهیچ چیز توافق صورت نمی‌گیرد تا این‌که سر همه چیز توافق شده باشد.
اگر رژیم ایران جدیت نشان دهد، اگر در مورد هدف در وین جدی باشد، ما معتقدیم که می‌توانیم به یک تبعیت متقابل در چند روز برسیم. اما هر چیزی ماورای این، تعلل بیشتر، احتمال دارد احتمال بازگشت به توافق را در معرض تهدید بزرگ و عمیقی قرار دهد.
ما در مرحله تعیین‌کننده‌ای هستیم که برعهده رژیم ایران و همه طرف هاست که هر کاری که می‌شود برای کاهش اختلافات انجام دهند. ما در این دوره حساس کمی محتاط‌تر خواهیم بود، اما باز هم، اگر رژیم ایران جدیت هدف را نشان دهند، ما معتقدیم که می‌توانیم به تفاهم برسیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5789959e-1782-40cf-8f03-ef8000a42ffb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات