728 x 90

نخست وزیر یمن: رژیم ایران در منطقه امنیت و ثبات را تضعیف می‌کند

معین عبدالملک نخست وزیر یمن
معین عبدالملک نخست وزیر یمن

معین عبدالملک نخست‌وزیر یمن گفت: نقش خرابکارانه رژیم ایران در منطقه، امنیت و ثبات را تضعیف کرده و کشتیرانی بین‌المللی در تنگه باب‌المندب را تهدید می‌کند.
العربیه روز شنبه ۲۹آبان نوشت، نخست‌وزیر یمن در ملاقات با سفیر فرانسه در یمن گفت، جدیت جامعه بین‌المللی که موضع یکپارچه‌ای در حمایت از دولت قانونی یمن و مخالفت با کودتا داشته است، مستلزم اتخاذ مواضع قاطعانه و فشارهای جدی از جمله تحریم‌های شدید علیه شبه‌نظامیان کودتاگر حوثی وابسته به رژیم ایران است.
احمد عوض بن مبارک وزیر امور خارجه یمن از این پیش‌تر خاطر‌نشان کرده بود که حوثی‌ها از پذیرش طرح‌های صلح طفره می‌روند و با سرسپردگی به اقدامات تجاوزکارانه خود در راستای اجرای توطئه‌های ویرانگر رژیم ایران ادامه می‌دهند.
احمد بن مبارک طی دیدارش با نماینده وزارت امور خارجه عمان در امور دیپلماتیک در حاشیه اجلاس امنیتی منامه گفت: رژیم ایران، خاک یمن را به سکویی برای باج‌گیری از کشورهای همسایه و تهدید علیه امنیت ناوبری جهانی تبدیل کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4facedd3-af65-43f5-b473-b02e3f2d8b39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات