728 x 90

ناکامی آخوندها در طرح فیلترینگ تلگرام سایت حکومتی آسیا: تلگرام فیلترینگ جدید را دور زد

تلگرام
تلگرام

چند روزی هست که محدودیت دسترسی به شبکه‌های سایبری بیشتر شده و پس از اختلال در اینستاگرام، این‌بار پیام‌های ارسالی برای ورود به تلگرام، واتس‌اپ و توئیتر نیز توسط رژیم آخوندی مسدود شده است.

خبرگزاری حکومتی عصر ایران در این باره روز شنبه ۲۹مرداد نوشته: کاربران شبکه‌های اجتماعی از اختلال در دریافت کد فعال‌سازی تلگرام خبر داده‌اند و به‌نظر می‌رسد در حاضر دریافت این کد، تنها از طریق پیام صوتی امکان‌پذیر است. از سوی دیگر، دسترسی کاربران به شبکه اجتماعی اینستاگرام و حتی واتس‌اپ نیز با اختلالاتی روبه‌رو شده است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، اگر پیامی همانند Telegram Codeیا Twitter Code، whatsapp code فرستاده شود این پیام توسط اپراتورهای رژیم آخوندی مسدود و به دست کاربر نخواهد رسید و اکنون تنها راه ورود به تلگرام و واتس‌اپ جهت دریافت کد، تماس صوتی است

باز هم تلگرام، آخوندها را در این زمینه ناکام گذاشته است به‌طوری‌که بنا به گزارش روزنامه حکومتی آسیا ۳۰مرداد در حال حاضر تلگرام در همان ابتدا تماس صوتی را برقرار می‌کند و این تماس نیز با پیش‌شماره کشورهای مختلف انجام می‌شود تا امکان دور زدن فیلترینگ جدید وجود داشته باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da2c80c5-05cf-4ee4-8eff-978ab98e9837"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات