728 x 90

نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورای عالی امنیت رژیم زمینه‌سازی برای ساختن بمب اتمی تحت عنوان «تجدیدنظر در دکترین دفاعی»

آخوند اخلاقی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس رژیم
آخوند اخلاقی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس رژیم

آخوند اخلاقی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس رژیم:

فتوای خامنه‌ای محفوظ است اما به مصلحت نظام و «جبهه مقاومت»

احکام ثانویه می‌تواند جای احکام اولیه را بگیرد!

 

خبرگزاری جهاد دانشگاهی رژیم (ایسنا) روز چهارشنبه ۱۸ مهر از نامه ۳۹تن از نمایندگان مجلس رژیم به شورای عالی امنیت و درخواست آنها درباره تجدید نظر در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

آخوند اخلاقی امیری عضو کمیسیون فرهنگی با تأکید بر لزوم تقویت بازدارندگی دفاعی رژیم گفت: امروز دیگر هیچ سازمان بین‌المللی و حتی کشورهای مدعی اروپایی و آمریکایی نمی‌توانند رژیم صهیونیستی را کنترل کنند، چرا که این رژیم جعلی به هر جنایتی دست می‌زند؛ بر همین اساس حدود ۳۹نفر از نمایندگان مجلس نامه‌یی را خطاب به شورای عالی امنیت ملی نوشتیم و آن را امضا کردیم و در آن از این شورا درخواست کردیم تا در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کنند.

وی در مورد فتوای فریبکارانه خامنه‌ای در زمان قبول برجام توسط رژیم، مبنی بر حرام بودن سلاح هسته‌یی که از آن به‌عنوان دکترین دفاعی نظام یاد می‌شود، گفت: فتوای رهبر معظم محفوظ است، اما افزود که زمان و مکان در تغییر احکام دخالت دارد و احکام ثانویه می‌تواند جای احکام اولیه را بگیرد.

آخوند اخلاقی تصریح کرد: امروز نیاز است شورای عالی امنیت ملی در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی تجدیدنظر کند. امروز دیگر ما نباید فقط خودمان را ببینیم بلکه ما درباره جبهه مقاومت ادعاهایی داشتیم و بر سر آنها نیز ایستاده‌ایم و امروز چشم امید این جبهه به جمهوری اسلامی ایران است. بنابراین با توجه به این‌که شورای عالی امنیت ملی زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند و مجموعه بررسی‌های‌شان را محضر ایشان تقدیم می‌کنند، آنچه که مصلحت نظام و جبهه مقاومت است تصمیم‌گیری خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7279042d-0cc4-4679-9926-58e25042761f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات