728 x 90

نامه ۳۱سناتور آمریکایی به کشورهای E۳ به‌خاطر حفظ محدودیتها بر برنامه موشکهای بالستیک و پهپادی رژیم ایران

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

سناتورهای آمریکایی باب منندز و بیل هگرتی به همراه ۲۹سناتور دیگر، در یک نامه دوحزبی، به سه کشور اروپایی E3(انگلستان، فرانسه و آلمان)، تصمیمات اتخاذ شده برای  حفظ محدودیتها بر روی برنامه موشکی و پهپادی رژیم ایران را تحسین کردند.

سایت سنای آمریکا - ۳۱شهریور۱۴۰۲: 

۳۱سناتور آمریکایی از هر دو حزب در نامه‌یی به ۳کشور اروپایی، ضمن استقبال از تصمیم آنها برای حفظ تحریم‌ها بر برنامه‌های موشک بالستیک و پهپادی دیکتاتوری آخوندی، نوشتند: «بدون اعمال یک قطعنامهٔ الزام‌آور شورای امنیت سازمان‌ملل، هیچ چارچوب چند جانبه‌یی وجود ندارد که تحریم‌های بین‌المللی را علیه برنامه موشکی و پهپادی (رژیم) ایران الزام‌آور کند».

در این نامه به‌ ابتکار سناتور منندز رئیس کمیتهٔ خارجی و سناتور هگرتی خطاب به‌ کشورهای فرانسه، انگلستان و آلمان، هم‌چنین آمده است: «بنا‌به‌این دلایل و موارد دیگر، ما قویاً از تصمیم برای برداشتن گام‌هایی حمایت می‌کنیم که تحریم‌ها را علیه برنامهٔ موشکی و پهپادی (رژیم) ایران قبل از منقضی‌شدن تحریم‌های ملل‌متحد در اواسط اکتبر حفظ کند و شما را تشویق می‌کنیم که از دیگر متحدان اروپایی و سایر شرکای همفکر خود بخواهید همین اقدام را در پیش بگیرند».

علاوه بر رئیس منندز و سناتور هگرتی، این نامه توسط ۲۹تن دیگر ازسناتورها امضا شده است. 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd9417f8-0a16-4295-a5e4-3963f1523196"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات