728 x 90

نامه مک کارتی و مک کال از اعضای برجسته کنگره آمریکا به آنتونی بلینکن، آمریکا باید از مذاکرات برجام بیرون بکشد

مک کارتی و مک کال از اعضای برجسته کنگره آمریکا
مک کارتی و مک کال از اعضای برجسته کنگره آمریکا

نامه مک کارتی و مک کال از اعضای برجسته کنگره آمریکا به آنتونی بلینکن

آمریکا باید از مذاکرات برجام بیرون بکشد

هر معامله‌یی که دولت بایدن با رژیم ایران انجام دهد

نمی‌تواند بازگشت به برجام اولیه باشد

 

 

مک کارتی و مک کال از اعضای برجسته کنگره آمریکا طی نامه‌یی به آنتونی بلینکن تصریح کردند: آمریکا باید از مذاکرات برجام بیرون بکشد. هر معامله‌یی که دولت بایدن با رژیم ایران انجام دهد. نمی‌تواند بازگشت به برجام اولیه باشد.

در این نامه آمده است: ما (این نامه) را می‌نویسیم تا نگرانی فوری خود را از این‌که دولت بایدن از طریق میانجی گریهای روسیه برای نهایی کردن توافق هسته‌یی با رژیم ایران بدون ارائه آن برای بررسی در کنگره بر اساس قانون، کار می‌کند، را بیان کنیم.

ضروری است که مردم آمریکا از طریق کنگره این فرصت را داشته باشند تا هر توافقی را بررسی کنند، به‌ویژه اگر دهها میلیارد دلار به بزرگترین رژیم حامی تروریسم در جهان برساند و تحریم‌ها را از روی تروریستهایی که دستانشان به خون آلوده است بردارد.

مک کارتی و مک کال اعضای کنگره آمریکا در نامه خود افزودند: ما نگران هستیم که دولت بایدن ممکن است با تظاهر به این‌که یک توافق جدید به نوعی ادامه یا بازگشت به برجام سال۲۰۱۵ است، برای طفره رفتن از الزامات روشن قانون آماده شود. این ادعایی پوچ و غیرقانونی خواهد بود. هر گونه توافق بر سر توافق اتمی با رژیم ایران به‌روشنی یک توافق جدید است که باید بر اساس قانون برای بررسی به کنگره ارسال شود. ما مشتاقانه منتظر فرصتی برای بازنگری چنین توافقی هستیم، تا اطمینان حاصل شود که به تهدیدات هسته‌یی و سایر تهدیدات رژیم ایران برای آمریکا و متحدان و شرکای ما می‌پردازد. اگر دولت بایدن بررسی کنگره را دور بزند، این نقض قانون خواهد بود. (سایت کنگره آمریکا۱۴اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed6a8d55-476c-4faa-918f-32ec369aff72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات