728 x 90

نامه مک کال به بایدن درباره دنبال کردن توافق هسته‌یی با رژیم ایران

مایکل مک کال
مایکل مک کال

مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در تاریخ ۲۵ خرداد، با نوشتن یک نامه به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، نگرانی خود را درباره دنبال کردن توافق هسته‌ای با رژیم ایران بیان کرد.

مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گزیده‌ای از نامه را در توییتر خود درج کرده است. در این نامه آمده است:

امروز، اقدامات دولت بایدن در دنبال کردن توافق هسته‌ای جدید با رژیم ایران را به شدت نگران کرده و نامه‌ای به رئیس‌جمهور آمریکا (@POTUS) ارسال کرد. گزیده‌ای از متن نامه عبارت است از: "دولت به جای استفاده از اهرم دیپلماتیک و بازدارندگی نظامی ایالات متحده برای منصرف کردن ایران از فعالیت‌های شریرانه، به رفتار بد ایران در مقابل تخفیف تنش پاداش می‌دهد."

همچنین، مک کال افزود: "من به دولت آمریکا تاکید می‌کنم که به یاد داشته باشد قانون ایالات متحده از طریق قانون INARA نیازمند ارسال هر توافق، ترتیب یا تفاهم با ایران به کنگره است. هر گونه خودداری از این عمل، مانعی برای پاسخگویی به سؤالات مردم آمریکا، به خصوص خانواده‌های ستاره‌طلایی که عزیزانشان به وسیله تروریسم حامیان ایران کشته شده‌اند، و همچنین مانعی برای توجیه اقدامات در راستای پرکردن خزانه رژیم ایران خواهد بود."

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9160c1b-82c8-411b-b7d2-911bfaee2894"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات