728 x 90

ناله‌های وحشت از قیام

وحشت از فرجام کار، بعد از قیام آبان و فریادهای بلند «مرگ بر اصل ولایت فقیه» در دیماه، ارکان نظام ولایت را به‌لرزه درآورده است.

تهران ـ دانشگاه صنعتی شریف ۲۱دی ۹۸: «مرگ بر اصل ولایت فقیه»!

آخوند ماندگاری در وحشت از همین خیزش، هراسان به‌صحنه آمد و بحران لاعلاج نظام را نه در ولایت که در انتخاب ریزش و رویگردانی از خامنه‌ای و انتخاب قیام توسط مردم دانست.

آخوند ماندگاری در نمایش جمعه ۱۱بهمن ۹۸: «ما بارها داد زدیم مشکلات نه مربوط به‌ ولایت است نه مربوط به‌ انقلاب است نه مربوط به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ست مشکلات مربوط به‌ انتخابهای ما است».

آخوند هراسان، ضمن تأکید بر سختی فرجام نظام و عاقبت ریزش پاسداران گفت: «دیگه از دشمنان نترسید امتی که با ولایت باشد از دشمن نترسد ولی اگر پشت ولایت را خالی کردید از خدا بترسید».(آخوند ماندگاری در نمایش جمعه ۱۱بهمن ۹۸)

یک کارشناس حکومتی در واکنش به‌ روضه‌های حکومتی، دست روی تهدید اصلی نظام گذاشته و وحشت‌زده از آتشی می‌گوید که به‌زودی تمام اجزا و ارکان نظام را فرا می‌گیرد.

روزنامه حکومتی مستقل ـ حسین راغفر ۱۳بهمن ۹۸: «متأسفانه مسئولان کشور عمدتاً از واکنش‌های مردم درس نمی‌گیرند. از مسأله‌ای که در آبان ۹۸ رخ داد ظاهراً درسی گرفته نشده است و این یک هشدار جدی به‌ مسئولان است. اگر از این مسأله درس نگریم قطعاً تکرار می‌شود».

آخوند جمعه‌بازار در وحشت از همین آتش بیش از ۳۰بار از واژهٔ «ترس» استفاده کرد و سرانجام ناامیدانه خطاب به‌ مسئولان و ریزشی‌های نظام گفت آخرش این است که ما را می‌کشند لااقل نترسیم!

آخوند ماندگاری در نمایش جمعه ۱۱بهمن ۹۸: «مردم ایران نترسند مسئولان نترسید آخرش شهادته. خوش به‌حال حاج قاسم مگه بالاتر از شهادت هم اونها می‌توانند ما را بکشند؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12f765a8-9780-4ea5-9c04-f2fc8510de73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات