728 x 90

نابودی تأسیسات شیمیایی دیکتاتور سوریه یک اقدام ضروری برای پایان فاجعه در سوریه است

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

نابودی تأسیسات شیمیایی دیکتاتور سوریه یک اقدام ضروری برای پایان فاجعه در سوریه است   

 و باید با اخراج کامل پاسداران و شبه‌نظامیان مزدورشان از سراسر منطقه تکمیل شود

هدف قرار دادن مراکز و تأسیسات تولید و نگهداری سلاحهای مرگبار شیمیایی دیکتاتور بیرحم سوریه و از کار انداختن ماشین جنگی این رژیم، یک اقدام ضروری برای پایان دادن به فاجعه تاریخی سوریه است که 7سال است بیش از 500هزار کشته در میان کودکان و زنان و مردان بیگناه و بی‌دفاع به‌جای گذاشته و نیمی از مردم این کشور را آواره کرده و دامنه آن بسا فراتر از مرزهای این کشور رفته است.

این اقدام که خواست مبرم همه مردم و آزادیخواهان سوریه و دیگر کشورهای منطقه است باید با بیرون انداختن رژیم ضدبشری آخوندی و پاسداران و مزدورانش از سوریه و یمن و عراق و دیگر کشورهای منطقه تکمیل شود. رژیمی که عامل اصلی بقای بشار اسد و منشأ اصلی تروریسم و افراطی‌گری و جنگ افروزی در خاورمیانه و بخشهای وسیعی از جهان است.

سیاست مماشات با فاشیسم دینی حاکم باعث شد که این رژیم بدون پرداخت هیچ قیمتی جنایت علیه بشریت و جنایات جنگی در داخل و خارج ایران را به‌ نحو بی‌سابقه‌يی افزایش دهد. زمان پایان دادن قطعی به مماشات و چشم‌پوشی در مقابل این جنایات که نقض آشکار قوانین و معیارهای شناخته شده بین‌المللی است فرا رسیده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

25فروردین 1397(14آوریل 2018)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eede8397-b58f-4089-be22-02c84e59535c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات