728 x 90

موضع‌گیری وقیحانه آخوند روحانی پس از همه پنهان‌کاریهای مجرمانه و بازی با جان و سلامت مردم ایران

آخوند روحانی
آخوند روحانی

روحانی: حالا یک حادثه‌ای پیش می‌آید یک ویروسی آمده این ویروس هم الآن حدود ۴۰تا کشور دنیا را مبتلا کرده این به‌هرحال یک جوری است که همه کشورها می‌رود.

دشمنان ما همیشه می‌خواهند برای ما فشار و مشکلات و بعضی از حوادث هم هست که در اختیار ما نیست به‌هرحال پیش می‌آید از شهادت سردار بسیار عزیز ما سردار سلیمانی گرفته تا مردم عزیز کرمان ما تا مردم عزیزی که در هواپیما جان به جان آفرین سپردند. برای همه ما بسیار تأسف بود،سال سختی بود.

حالا یک حادثه‌ای پیش می‌آید به‌هرحال از یک کشوری یک مصیبتی پیش آمده یک ویروسی آمده این ویروس هم الآن حدود ۴۰تا کشور دنیا را مبتلا کرده همه جا را هم مبتلا می‌کند این به‌هرحال یک جوری است که همه کشورها می‌رود یعنی یک مسافر بی‌دعوت و نامیمون برای خودش سفر می‌کند هر جایی می‌رود خب باید عبور کنیم از این مشکل ما که نباید از مشکلات بهراسیم کسی نباید از این حوادث سو استفاده بکند جیب بدوزیم برای روزی که مردم در سختی هستند از این ویروس ما عبور می‌کنیم ببینید در این ویروس بسیار سخت است.

آخوند روحانی: از روز شنبه همه روالها به‌صورت عادی خواهد بود فضای مجازی و رسانه‌های معاند حرفهای عجیب و غریب می‌زنند.

 

این یکی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ما هست که با هراس افکنی زیاد در جامعه، کشور را به تعطیلی بکشانند.

از روز شنبه همه روالها به‌صورت عادی خواهد بود در کشور مگر مورد خاص با شرایط ویژه که خود ستاد ملی اعلام می‌کند. به آنها در این زمینه دیگر اجتهاد در برابر  ما نداشته باشیم و همه موظف باشند از ستاد اطاعت کنند ،مردم ما باید به وزارت بهداشت و درمان که از طریق صدا و سیما نظراتش اعلام می‌شود ،اعتماد بکنند و این اعتماد سرمایه اصلی ما هست و در اینجا فضای مجازی و برخی رسانه‌های معاند در دنیا که حرفهای عجیب و غریب می‌زنند هم مردم توجه نکنند و هم مسئولانی که در این زمینه مسئولیت دارند نسبت به فضای مجازی مسئولیت خودشان را انجام بدهند و  انشاءالله ما با همکاری همدیگر از این مرحله حساس عبور خواهیم کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdcd42b0-582b-4cb0-b9f1-5cdf6494d651"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات