728 x 90

موضع‌گیری ارتجاعی و ضدفرهنگی عضو مجلس رژیم درباره «ممنوعیت ورود آلات موسیقی»

آخوند کاظم موسوی نماینده مجلس رژیم
آخوند کاظم موسوی نماینده مجلس رژیم

آخوند کاظم موسوی نماینده مجلس رژیم در یک موضع‌گیری ارتجاعی در رابطه با حکم ضدفرهنگی ممنوعیت ورود آلات موسیقی گفت: «افرادی که به‌دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌ خودشان هستند، می‌توانند از ایران بروند».

آخوند مرتجع گفت: ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آنقدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم.

بنده صلاح نمی‌دانم که این لوازم به کشور وارد شود. بنده و همکارانم به عنوان خادم مردم دغدغه شب و روز ما فقط معیشت مردم است.

آلات موسیقی که جزء کالای اساسی نیست که ما ورودش را الزامی بدانیم. عینک آفتابی و یا آلات موسیقی باشد یا نباشد هیچ تفاوتی در زندگی مردم ایجاد نمی‌کند. (سایت حکومتی دیدبان ایران ۲۱آذر)

شایان یادآوریست که عبارت ضدمردمی «هرکه نمی‌خواهد از ایران برود» بارها از طرف کارگزاران حکومتی عنوان شده است، عبارتی که یادآور روزهای پایانی شاه است که گفت هر کس نمی‌خواهد عضو حزب رستاخیز بشود از ایران برود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe270c42-c120-48db-a4c2-17262a6c27bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات