728 x 90

موسوی لارگانی: در نتیجه برجام کمر اقتصاد شکسته، نان و گوشت حتی در تهران قسطی شد

آخوند موسوی لارگانی - آخوند روحانی
آخوند موسوی لارگانی - آخوند روحانی

موسوی لارگانی عضو عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع از فلاورجان درباره باد و بلوف‌های احمقانهٔ آخوند روحانی درباره برجام نوشت: «آقای ‎روحانی؛ در نتیجه برجامی که بزرگ می‌بینید کمر اقتصاد شکست».
وی روز دوشنبه ‍۱۱اسفند با اشاره به حرفهای اخیر آخوند روحانی در توئیتی نوشت:

«با توهم مزمن است که واقعیت را وارونه دیده و تصور می‌کنید برجام از بس بزرگ بود دنیا توطئه کرد کمرش را بشکند.
اما آقای روحانی در نتیجه برجامی که بزرگش می‌بینید؛ کمر اقتصاد شکسته، نان و گوشت حتی در تهران قسطی شد، تولید در رکود و مردم در صف مرغ رفتند و تحریم چندبرابر شد».(خبرگزاری مجلس رژیم ۱۱ اسفند)

آخوند روحانی روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ در تلویزیون شبکه خبر رژیم درباره برجام و فشار حداکثری گفت:

«حالا بعضی‌ها فکر می‌کنند که دولت دهم و دوازدهم فقط در احقاق حقوق مردم فقط در سایه برجام کار کرده، البته برجام کار بسیار بزرگی برای احقاق حقوق مردم بوده و از بس بزرگ بود دنیا توطئه کرد تا کمر برجام را بشکند! و خب یک آدم خاصی مثل ترامپ آمد و مجری توطئه‌های صهیونیستها و ارتجاع در منطقه شد علیه برجام من مطمئن هستم دنیا و آمریکا ناچار خواهد شد در برابر این ملت بزرگ زانو بزند و تحریم‌های ظالمانه را کنار بگذارد، البته یک قدم ما پیروزی بزرگ به دست آوردیم! و آن این‌که آن قصاب و اون قاتل در آمریکا سرنگون شد و دولت جدید تاکنون چهار بار اعتراف کرده که فشار حداکثری دولت قبلی آمریکا غلط بوده و به نتیجه نرسیده این بزرگترین موفقیت ما در تاریخ هست! که خود آنهایی که این تحریم را بر ما روا داشتند به‌خاطر ایستادگی ملت ما امروز کاملاً اعتراف می‌کنند که این تحریم به جایی نرسیده این فشار به جایی نرسیده».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/984fcf25-dab5-4141-b38a-cd1bb9b5846d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات