728 x 90

موج نفرت و انزجار عمومی به‌خاطر رفتار ضدانسانی حراست شرکت نفت با یک دختر مجروح در آبادان

دختر آبادانی مجروح
دختر آبادانی مجروح

انتشار یک کلیپ ویدویی از چهره خونین یک دختر مجروح در آبادان که مأمور وحشی حراست با او به‌نحو ضدانسانی برخورد می‌کند، موجی از انزجار و خشم عمومی را در خوزستان و سراسر ایران برانگیخته است. کاربران شبکه‌های اجتماعی این وضعیت فجیع را به‌عنوان نمود دیگری از فساد و تبهکاری و ظلم ستم رایج در حکومت آخوندی به‌شدت محکوم کرده‌اند.

شبکه‌های اجتماعی مسبب این واقعه دلخراش را جهان نژادیان از مدیران بلندپایه پالایشگاه آبادان و از عوامل سپاه پاسداران معرفی کردند.

روزنامه مردم‌سالاری روز۲آبان در این باره نوشت: ماجرای فیلم دختر آبادانی که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به‌صورت گسترده پخش شده و همه را تحت تاثیر قرارداده است در واقع برملا شدن فساد یکی از مدیران میانی پالایشگاه آبادان است... . . متأسفانه حراست منطقه بریم آبادان نیز به کمک او آمدند و دختر خانم را مورد ضرب و شتم قرار دادند که صحنه‌های دلخراش آن به‌صورت گسترده پخش شده است.

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران خاطرنشان کرد همه می‌دانند که گسترش فجایع اجتماعی محصول بلافصل حکومت آخوندی است که عامل اصلی انواع و اقسام تضادهای اجتماعی و موجب گسترش خارق‌العاده فقر و فساد و انواع جرایم و فجایع است. از این‌رو تمام مردم ایران از همه اقشار و طبقات اعم از زن و مرد بایستی رژیم پلید آخوندی را نشانه بروند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e4ad645-c544-41f0-8a9c-41cbbbf38dc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات