728 x 90

موج مخالفت با بازگشایی مدارس در شهرها

مخالفت با بازگشایی مدارس
مخالفت با بازگشایی مدارس

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد روز یکشنبه ۲۸دیماه مخالفت خود با بازگشایی مدارس را اعلام کرد و گفت: سرمایه دانشکده علوم پزشکی، کادر درمان و خادمین سلامت در دیار سیدجمال اعتماد و همیاری شهروندان فهیم است.

ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: با علم به مصوبات و سیاست‌های کلی وزارت بهداشت و با توجه به تجربه بد بار قبلی، کمبود امکانات تهویه و گذشت قسمت زیادی از سال تحصیلی، مخالف بازگشایی مدارس در اسدآباد هستیم.

وی هم‌چنین اضافه کرد: ممکن است بازگشایی مدارس دردسر زیادی برای دانش‌آموزان نداشته باشد، اما فراموش نکنیم دانش‌آموزان در ارتباط با خانواده خود هستند و ممکن است ویروس را به دیگر اعضای خانواده منتقل کنند.

ایرج صالحی یادآور شد: چشم‌انداز ما امتداد و بهتر شدن وضع موجود تا زمان عمومی شدن استفاده از واکسن است.

این در حالی است که خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع روز جمعه ۱۹دی با قساوت و بیرحمی از پس پرده سیاست محروم کردن مردم ایران از واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا بیرون آمد. سیاستی که به‌وضوح یک کشتار عمدی و جنایت علیه بشریت در استراتژی امنیتی کلان تلفات انسانی در کرونای ولایت است.

خامنه‌ای گفت که از اول با وارد کردن واکسن مخالف بوده است. وی هیچ تردیدی باقی نگذاشت که اولین مسئول کشتار هزاران تن از هموطنان محروم و ستمدیده در قربانگاه کروناست.

وی گفت: «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است این را من به مسئولان هم گفتم الآن هم به‌طور عمومی می‌گویم... اگر کارخانه فایزرشان می‌تواند واکسن درست کند چرا به ما می‌خواهند بدهند خب خودشان مصرف کنند این‌قدر مرده و کشته زیاد نداشته باشند... انگلیس هم همین جور».

وی در مورد واکسن‌هایی که مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی است گفت: «به اینها اطمینان هم نیست من واقعاً اعتماد هم ندارم نمی‌دانم گاهی اوقات اینها می‌خواهند واکسن را روی ملتهای دیگه امتحان کنند ببینند اثر می‌کند یا نمی‌کند... البته به فرانسه هم خوش‌بین نیستم... از جاهای دیگر می‌خواهند واکسن تهیه کنند جای مطمئنی باشد هیچ اشکالی ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d19e9697-5ee9-4630-9892-2a29d1fb3859"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات