728 x 90

موج جدیدی از پناهندگی در بین چهره‌های ورزشی از جمله رئیس و دو ملی‌پوش جوانان فدراسیون بوکس

فدراسیون بوکس
فدراسیون بوکس

رسانه‌های حکومتی از پناهنده شدن رئیس فدراسیون بوکس و دو ملی‌پوش بوکس جوانان ایران به اسپانیا خبر دادند. سایت سایت متعلق به پاسدار رضایی –۱۵ آذر نوشت: موج جدیدی از پناهندگی در بین چهره‌های ورزشی ایران شکل گرفته که بیش از هر زمان دیگری زنگ خطر را به صدا درآورده است. خبرسازترین اتفاق ممکن در این زمینه مربوط به اعزام تیم ملی جوانان بوکس ایران به اسپانیا بود که این تیم سه قربانی داد. در اقدامی بی‌سابقه رئیس فدراسیون بوکس ایران به همراه دو ملی‌پوش جوان اعلام پناهندگی کردند و به ایران برنگشتند. حسین ثوری، رئیس سرشناس فدراسیون بوکس، بیشترین بخش اخبار در این حوزه را متوجه خود کرد. او با حضورش در اسپانیا خبر داد که دیگر حاضر نیست به ایران برگردد.(سایت تابناک رژیم ۱۵آذر)

سایت حکومتی خبر فوری نیز نوشت: ️ بعد از جنجالهای مربوط به رئیس فدراسیون بوکس، آرین ساعد پناه و مرتضی ریگی دو ملی‌پوش بوکس جوانان، اردوی این تیم در اسپانیا را در میانه مسابقات جهانی ترک کرده و به همراه سایر اعضا و مربیان به ایران برنگشتند.

(سایت خبر فوری رژیم ۱۳آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/faf61234-564c-457f-bef0-6b643852d296"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات