728 x 90

موج تمسخر «شش کلاس سواد» رئیسی در شبکه‌های اجتماعی

سیرک مناظره انتخابات رژیم
سیرک مناظره انتخابات رژیم

پس از این‌که محسن مهرعلیزاده از کاندیداهای شعبده انتخابات، سواد و تحصیلات رئیسی جلاد۶۷ را زیر علامت سؤال برد موجی از تمسخر ابراهیم رئیسی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.

مهرعلیزاده روز شنبه در جریان اولین مناظره دون پایه و مسخره در تلویزیون رژیم به آخوند رئیسی گفت: «شما شش کلاس سواد دارید، البته من به سواد حوزوی‌تان احترام می‌گذارم ولی این برای اداره کشور کافی نیست».

وی گفت: «چون مهندس هستم همه چیز را با دقت در حد میلیمتر می‌بینم. من گفتم آقای رئیسی ۶ کلاس کلاسیک خوانده است، بر طبق قوانین رئیسی مدرکش را معادل‌سازی کرده است. در امور اقتصادی اصولاً رویه کلاسیک برای رشد علمی وجود دارد، یک فرد باید تا دکتری خوانده باشد تا یک لمس از امور اقتصادی داشته باشد».
به‌دنبال این رسوایی کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «شش کلاس سواد» با ارائه فاکتهایی از بیسوادی او در پاسخ به سؤالاتی در مورد مسکن، وی را مورد تمسخر قرار دادند.
در همین رابطه یک کاربر به‌نقل از ابراهیم رئیسی به طنز و کنایه نوشت: «شش کلاس سواد دارم اما با مدیریت بنده و عنایت‌های رهبری امروز زندانها مملو از افراد تحصیل کرده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a94fddf-8a58-413f-bb38-514fc24c0fb7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات