728 x 90

موافقت مجلس ارتجاع با بررسی مخفیانه طرح ضد اینترنت

طرح ضد اینترنت مجلس ارتجاع
طرح ضد اینترنت مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع روز چهارشنبه ۶مرداد با بررسی مخفیانهٔ طرح ضد اینترنت موافقت کرد. اعضای مجلس ارتجاع در صحن علنی امروز به اسم «رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسانهای اجتماعی» موافقت کردند که کمیسیون به‌اصطلاح فرهنگی مجلس خود این طرح را بررسی و نتیجه را در اختیار شورای نگهبان ارتجاع قرار دهد.

سایت دنیای اقتصاد روز ۶مرداد درباره طرح ضد اینترنت مجلس ارتجاع نوشت: «حامیان این طرح با روش‌های مختلف تلاش می‌کنند که آن را خارج از صحن علنی و به دور از چشم نمایندگان و حدود ۹۴ میلیون کاربر اینترنت و فضای مجازی تصویب و برای اجرای آزمایشی ابلاغ کنند. پیش از این، از طریق پیامک برای جلب نظر نمایندگان اقدام می‌شد، اما روز گذشته نامه‌یی از سوی مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی خطاب به نمایندگان نوشته شده و با ادعای این‌که این طرح برایند نظر دستگاههای اجرایی و نهادهای حاکمیتی است از آنها خواسته شده که به این طرح رأی دهند و از آن حمایت داشته باشند. بعضی از تحلیلگران هم بر این باورند که این حرکت رفت و برگشت طرح در دستور جلسات مجلس، تلاشی دیگر از سوی حامیان طرح برای خرید زمان با هدف جلب رضایت نمایندگان است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b0cb9df-704d-4b48-838a-1cd3dc5674c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات